Gjest mombasa Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei. For noen uker siden ble det slutt med meg og kjæresten min. Mange årsaker til bruddet, men at jeg var utro var en av de. Jeg valgte å fortelle han om utroskapen, siden mulighetene for at han kom til å få høre det er stor, OG det er mange årsaker til at jeg var utro. Prøver ikke å unnskylde at jeg gjorde noe galt, men vi hadde masse problemer før det og det beste er at det er slutt. Men jeg sliter alikevel med å glemme han, tenker masse på han, gråter flere ganger om dagen og har bare lyst til å møte han. Hvordan klarer jeg å legge det bak meg?? ER masse aktiv og driver med ting, men alikevel så kjenner jeg han som ett stikk i alt jeg gjør, sukk
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Det er egentlig så banalt klisjefylt som at du rett og slett må ta tiden til hjelp. Det er ingen annen måte. Du må også unngå han, altså ikke ha noen som helst kontakt med han. Da tar det utrolig mye lenger tid, spesielt hvis han viser seg fra sin beste side og du glemmer hvorfor det ble slutt i utg pkt...
Gjest TS Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Nei, vi har ikke noe kontakt. vi har sagt at vi skal ha 0 kontakt på 2 mnd, så får vi gå i gang med det praktiske da. Selge leilgheten osv...
Nabodama Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Det vil gå bedre time for time, og dag for dag. Etterhvert får du det mer på avstand. Når du kjenner du savner han, så fokuser på årsaken til at det ble slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå