S85 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Når man nettopp har begynt å se en annen, hvor lang tid er vanlig å vente før man har sex? Vet det avhenger av personene og hvor mye man har lyst eller hvor fort man føler seg komfortabel med det, men hva er et grovt gjennomsnitt? Det er så mye forskjellige meninger om dette der ute at det er lett å bli forvirret. Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det er vanlig å ligge med hverandre med en gang, men vet at dette ikke er en bra start på et forhold. Er bare litt utålmodig av meg.
Gjest Gjest_Guttebass_* Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Når man nettopp har begynt å se en annen, hvor lang tid er vanlig å vente før man har sex? Vet det avhenger av personene og hvor mye man har lyst eller hvor fort man føler seg komfortabel med det, men hva er et grovt gjennomsnitt? Det er så mye forskjellige meninger om dette der ute at det er lett å bli forvirret. Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det er vanlig å ligge med hverandre med en gang, men vet at dette ikke er en bra start på et forhold. Er bare litt utålmodig av meg. Som du sier kommer det veldig ann på dere. Men er dere voksne mennesker tror jeg tidspunktet det skjer på ikke er så viktig. Kansje dere burde ha sex nå snart, eller kansje dere burde vente. Dette kommer jo veldig ann på hva du føler osv. Men som mann blir jeg veldig fort usikker hvis jeg ikke merker en viss seksuell interesse fra en jeg dater... Kan fort tro at hun bare vil ha meg som venn, og kan ende med at jeg skygger banen. Om en dame går for fort frem, kan det samme skje, ihvertfall hvis det skjer altfor lett og første kvelden jeg møter henne, da tenker jeg (selv om jeg vet det er litt slemt) at hun er billig og skygger banen. Liker du han og du tror han liker deg, så burde dere ha sex, enkelt og greit er det ikke?
DDuck Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 En måned. Nei man har sex når man selv vil Med min nåverende gikk det tre uker, men det er det lengste jeg noen gang har ventet... Da var vi ikke sammen heller, men på "dater'n"
Gutt17 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Vent til du føler deg klar, en dag våkner du bare å føler det på deg
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 vent til hun sier hun er klar, da blir du klar på 1 min
SMann Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Mange har debutert i fylla etter første møte og hatt et fantastisk forhold senere. Det har nok sjelden blitt de mest fantastiske "knullene". Jeg anbefaler å bli litt kjent med partneren, vite hva partneren tenner på og dermed spille på de rette strengene første gang man har sex. Da kan man gi og få fantastisk sex som er langt bedre enn alle de andre "i fylla" opplevelser. Det er nok litt avhengig om man har vært forelsket i lang tid eller om man treffer noen på sparket...og om intensjonen er å innlede et forhold...og hvordan man stiller seg moralsk til å ha "tilfeldig" sex. Uansett bør man være sikker på at begge parter føler seg komfortable med å ha sex første gangen (og som sagt - ikke vær full...men noen øl eller rødvin går bra).
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har ofte sex med dem veldig tidlig, så kan jeg luke dem ut om vi ikke passer sammen sexuallt Nei da, men ha sex når du har lyst! Finnes ikke noe fasit på det Lykke til ;
Gjest Gjest_Jennifer_* Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 2. daten/2. gang dere ser hverandre er helt ok.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Til dere er trygge på hverandre. For min del betød det at sex hadde vi nesten med en gang vi så hverandre første gang, etter å hatt et langdistanseforhold via nett i flere måneder. Samleie ventet vi med i ca et år. Først da følte jeg meg trygg på at vi kunne takle mulige konsekvenser av prevensjonssvikt, og at vi kjente hverandre også fysisk. Var begge godt inn i 20 årene.
Sans Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Som du sier kommer det veldig ann på dere. Men er dere voksne mennesker tror jeg tidspunktet det skjer på ikke er så viktig. Kansje dere burde ha sex nå snart, eller kansje dere burde vente. Dette kommer jo veldig ann på hva du føler osv. Men som mann blir jeg veldig fort usikker hvis jeg ikke merker en viss seksuell interesse fra en jeg dater... Kan fort tro at hun bare vil ha meg som venn, og kan ende med at jeg skygger banen. Om en dame går for fort frem, kan det samme skje, ihvertfall hvis det skjer altfor lett og første kvelden jeg møter henne, da tenker jeg (selv om jeg vet det er litt slemt) at hun er billig og skygger banen. Liker du han og du tror han liker deg, så burde dere ha sex, enkelt og greit er det ikke? Godt skrevet. Med min kjære "ventet" vi i 2 uker. Tredje daten. Jeg er nokså reservert, så når jeg faktisk kysset ham tilbake, utbrøt han "jeg trodde egentlig ikke du likte meg jeg, siden du ikke har vist tegn til å ville ta på meg". Haha - om du vil vente er det vel greit å ikke være like reservert som jeg er! Jeg hadde egentlig tenkt å vente en stund. Jeg likte ham så godt, jeg ville ikke forhaste meg. Men så var han altfor god til å kysse... Er man voksne og trygge på seg selv og hverandre, tror jeg ikke tidspunktet er så viktig nei.
Cowgirl22 Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 For meg er ikke tidspunktet veldig viktig.. Er jeg klar for å ha sex med fyren og han er klar for det, gjør vi det. Har kanskje vært tidlig ute mange ganger, men har ingen negative erfaringer med det uansett. Syns på mange måter det er greit å ha det overstått, da de første gangene ikke erfaringsmessig er de beste.
S85 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. mai 2008 Noen snakker om sex og samleie som om det er to forskjellige ting. Trodde det var samme greie, eller hva?
Cowgirl22 Skrevet 26. mai 2008 #15 Skrevet 26. mai 2008 Noen snakker om sex og samleie som om det er to forskjellige ting. Trodde det var samme greie, eller hva? Slik jeg ser det kan sex være andre ting enn samleie. Runking, suging osv er også sex, men ikke et samleie.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #16 Skrevet 26. mai 2008 Noen snakker om sex og samleie som om det er to forskjellige ting. Trodde det var samme greie, eller hva? Samleie = penis i vagina Sex = alt annet det går an å få sexuell tilfredstillelse av Og vi hadde mye morro vi det første året (og andre, og tredje, og så videre )
Envy Skrevet 27. mai 2008 #17 Skrevet 27. mai 2008 Man har da vel sex når man føler for det? Normer og "regler" i samfunnet kan ikke avgjøre når 2 voksne mennesker føler for å ha sex med hverandre, som det ble nevnt tidligere har folk greid å bygge flotte forhold, selv om de hadde sex første kvelden, mens andre venter i månedsvis.. det er helt opp til dere, ingenting som er riktig eller galt!
Gjest Alabama Skrevet 27. mai 2008 #18 Skrevet 27. mai 2008 Første kvelden. Men på det tidspunktet hadde jeg vel ikke regnet med at vi skulle bli kjærster akkurat...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå