Gjest dixie i.i Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei. Er det noen som vet hvor man får kjøpt dette?? Helst billig da de bare skal brukes en gang tror jeg... hehe
Mischa Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 jeg kjøpte mine på Toys'R'Us.. riktignok i USA, men ville kanskje sett i de større lekebutikkene, evt. Standard leketøymagasin om du bor i Oslo, da de også selger kostymer..
Aurela Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hvis de bare skal brukes en gang (og dette ikke er så særiøst) kan man lage av plastposer, ved å klippe remser av posene nesten opp til hanken for å knyte noe rundt hankene. Men dette blir jo ikke så pent, og tar en del tid om man vil ha en fyldig dusk.. Men det er hvertfall billig
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Accessorize har noen for under hundrelappen.
Gjest nextlife Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Spør drilltropper/skolekorps med drillere i nærheten om de har dusker, drillere har ofte det. Spør du pent, kanskje de låner deg sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå