Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Før helga bestillte jeg en jakke hos et norsk nettsted. Bestillinga gikk i gjennom, og jeg fikk bekreftelse på mail. Når jeg går inn for å sjekke status på bestillinga i dag tidlig, ser jeg at prisen er mange ganger høyere enn den var på den opprinnelige bestillinga. Etter en titt i nettbutikken ser jeg at jakken nå er godt over doblet i pris. Har nettbutikken lov til å ta seg ekstra betalt på den måten, eller burde de selge varene til den prisen det var da jeg bestillte?
Zzyzx Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Du skal ha den til den prisen du fikk oppgitt da du bestilte. Fikk du ikke en ordrebekreftelse?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 De kan jo ikke øke prisen etter at du har fått ordrebeskreftelsen din. Og har de trukket deg for det store beløpet? Derfor betaler jeg aldri med kort rett på nettsider. Virker som om de kan gjøre som de vil da.
Kenny McCormick Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 du skal vel ha den til den prisen du fikk i ordebekreftelsen ja men står det ikke noe tlf. nummer eller mail du kan kontakte, kan være at det bare er en glipp fra nettbutikkens side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå