Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Kjørte gjennom bomringen 24 Feb i år. Det var første gang jeg kjørte gjennom etter at de ble ubemannet. Men når får jeg regningen på dette? Har fortsatt ikke mottatt noe, 3 mnd senere.
Rosalie Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 De har visst oppsamlingsheat på regningsutsendinger, så det kan ta sin tid.
lambi Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 De har visst oppsamlingsheat på regningsutsendinger, så det kan ta sin tid. Fillern.. jeg som trodde jeg hadde sluppet unna.... har kjørt igjennom der mange ganger men ikke sett noen regning enda nemlig.
Rosalie Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Fillern.. jeg som trodde jeg hadde sluppet unna.... har kjørt igjennom der mange ganger men ikke sett noen regning enda nemlig. De har jo opptil tre år på seg på å få ut regningene, så tviler nok på det. Leste inne på fjellinjen.no at de første 25.000 regningene ble sendt ut i midten av april. Da var det 175.000 som var registrert i "regningskøen".
Rosalie Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 De trenger naturligvis ikke å bruke tre år, men det er tre års foreldelsestid. Så de KAN bruke tre år.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Jeg kjørte gjennom en bomring, ikke i Oslo, i november 07. Regninga på den fikk jeg i slutten av mars i år. Og for å klage litt ekstra, denne regninga var da på 60 kr. Hva er vitsen med å sende ut en så liten regning når jeg neste mnd fikk regning for både desember og januar...
minienthe Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 I Oslo sender de ut etter du har nådd 200 kr. ikke riktig, jeg har fått to regninger på under dette beløpet (ulike biler, ulike adresser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå