Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen skal man slutt å drekk når man får masse sex fordi man kysser, endelig. Og når gubben e femti år (waco) og har fått fire orgasmer på rad. Bare spør. :o :evil: :briller::roll::sjarmor::P :D :hoho::kul::kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Si meg - er Vega på syre? :o

Ja kira, forædrer. Nei men det hefter vel med meg fordet om jeg e en tullkjerring på 38. gamle dager....

Skrevet

Forædrer? Og 38 gamle dager? Er jo bare barnet, da. ;)

Skrevet

Kira and Waco

sitting in a tree

K-i-s-s-i-n-g :hjerte:

Skrevet

Har en gubbe,

det e ikke waco

det kan jeg love

men nesten

de ligner

alle menn

er jo rare

Skrevet

Hva i all verden? Kaller du min kjære waco en gubbe? Han er ikke mye en illeluktende svett gammel gubbe! Han er flott, og har fortsatt barne-rumpen sin. Han er alt, han waco. Men han er jo på deling ... Jeg kan da ikke være helt egoist heller. :roll:

Heldig for deg, waco! :blunke:

Skrevet
Hva i all verden? Kaller du min kjære waco en gubbe? Han er ikke mye en illeluktende svett gammel gubbe! Han er flott, og har fortsatt barne-rumpen sin. Han er alt, han waco. Men han er jo på deling ... Jeg kan da ikke være helt egoist heller. :roll:

Heldig for deg, waco! :blunke:

aha.

der hadde vi det.

Skrevet

Kan verken sykle

Lillian

Skrevet

God natt da pripne frøkner her på internett. Ses i morra. Men da ska æ jogge mæ til Lofoten via Sverige (e ikke derfra). Natt og drøm søtt. Husk at leve mens man gjør det. Og vær snill med de toskate mannfolkan dokkers. :roll:

Gjest Murron
Skrevet

Ke??? dette er noe av det mest sølete jeg har lest!

menmen, "Lufta er jo for alle"...

Skrevet
uh...!....what?

Forvirret deg bort? :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...