Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare hatt sex en gang (meget mislykket), men har øvd på meg selv siden. Har oppdaget at jeg er utrolig trang, det gjør vondt når jeg prøver å penetrere med vibrator (både når den er av og på), kjøpte en mindre en, men det er fortsatt alt for trangt.

Hva kan jeg gjøre med dette? Hvilkne sexstillinger er best hvis man er trang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du er våt nok?

Hvis du bare har hatt sex èn gang er det jo bare naturlig at du både er trang, og kanskje ikke var så våt.. ;) Det der kommer med erfaringen!

Jeg er selv ekstremt trang, og har funnet ut at om gutten slikker først blir jeg mye våtere og det går mye lettere. En stilling jeg personlig syns funker best for å få den inn om det blir litt for trangt er ridestillingen! :)

Bare husk å bruk god nok tid på forspillet, og ikke stress med å få den inn heller, kos dere! ^^

Gjest Gjest
Skrevet

glidemiddel + kondom burde hjelpe

Skrevet

..også er det viktig å slappe av og ikke spenne seg :)

Skrevet

Siden du bare har hatt sex 1 gang så er det ikke sikkert du er for trang. Det er ofte slik at jomfruhinna ikke blir fullstendig ødelagt etter 1 gang med sex. Selv måtte det 10 ganger til før det ikke gjorde vont mer. Når du har gjort det mange nok ganger vil det nok ganske sikkert gå fra vondt til digg. Du er mest sannsynlig helt vanlig.

Og som de andre sier her, pass på at du er våt ellers gjør det vondt- du kan kjøpe glidemiddel f.eks. - kanskje vanskelig å bli våt nok når det gjør vondt.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hva er det med dere norske jenter?

Først kan dere ikke få nok av en stor kukk, og maser om at størrelsen er viktigst, når det faktisk viser seg at når alt kommer til alt, så er det ikke mulig å få kukken i fitta deres engang. :))))))

senk kravet litt

Gjest Gjest
Skrevet

Først kan dere ikke få nok av en stor kukk, og maser om at størrelsen er viktigst, når det faktisk viser seg at når alt kommer til alt, så er det ikke mulig å få kukken i fitta deres engang. :))))))

senk kravet litt

Det er muligens ulike kvinner som svarer i ulike tråder? :P

Skrevet

senk kravet litt

Verden er faktisk ikke svart/hvit, og vi er alle forskjellige vettu! :)

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

joda, men senk kravet litt, så dere alle ikke ender opp på rommet med en afrikaner som banker deg opp :)))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...