Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser på Marslandingen til Phoenix.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og skriver innlegg, samtidig som jeg funderer på hvorfor ikke tips for hverdagssex artikkelen heter hvordan få hverdagssex?

Hva er det som skjer borte på mars da?

Skrevet

Tenker at jeg skulle skrive oppgave, men sitter på nettet og gjør ingenting. Må skjerpe meg snart!

Gjest Gjest
Skrevet
Sitter og skriver innlegg, samtidig som jeg funderer på hvorfor ikke tips for hverdagssex artikkelen heter hvordan få hverdagssex?

Hva er det som skjer borte på mars da?

De skal lete etter marsboere.

Historisk sett.

Skrevet

Skriver innlegg på KG, logisk nok siden jeg svarer deg :)

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Gjest
Skrevet

leser til bedriftsøkonomi eksamen. dritkjedelig!

Gjest StockDama
Skrevet

Ser på bollywood musikkvideoer.. de er så konge

Skrevet

Sliter med eksamen, men klarer ikke lese. helvete

Skrevet

tenker på hva jeg skal ha til middag.. og så hører jeg på musikk (som vanlig) og synger til den :plystre:

Skrevet

Sitter her nydusjet og ser på bilder av huset mitt! Som jeg flytter inn i om en mnd! :)

Skrevet

Sitter her, ser du vel ;). Har sett på God Morgen Norge.

Skal hive meg i bilen og kjøre ut å skaffe hageslange og spreder, samt hundefor til El Propelle. Deretter er det tur i skog og mark, men først skal jeg ringe på en jobb jeg tror jeg gjerne vil ha.

Gjest vimselot
Skrevet

Sitter her inkognito, og ikke i sola med laptopen... makter ikke gå ut og røyke engang. Har fått røykeplaster av legen, men røyker anyway...

Skrevet

Drikker iskald lett-brus og taster her inne... :jepp:

Skrevet
Tenker at jeg skulle skrive oppgave, men sitter på nettet og gjør ingenting. Må skjerpe meg snart!

Igjen! :-D

Skrevet

Jeg ser på klisjè-scenen i en offiser og en gentleman.

DER blir dama bært ut ja.

Gjest Gjest
Skrevet

Denne tråden er jo bare helt bak mål!!!!

De som svarer ER PÅ KG!!!!

Ehhh,,,,hva gjør du nå? Jo nå er jeg ute å tar meg en kjøretur, joggetur, er i butikken, lufter bikja mm...... :roll:

Skrevet

hvem som snakker om kjøreturer? Det går jo an å sitte på KG og tenke om andre ting også?

Gjest Gjest
Skrevet
hvem som snakker om kjøreturer? Det går jo an å sitte på KG og tenke om andre ting også?

Nei det går ikke det :riste:

Det går fint ann å tenke på andre ting når man er på KG, men spørsmålet var jo hva GJØR DU NÅ?

Joda en kan jo svare at men tenker på noe, men like fordømt så svarer man på KG og da ER man på KG ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...