Gå til innhold

Påmelding til treff i bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet

Gjør som kg brukere i Oslo. Påmelding her !

Peppes på Bryggen, tirsdag 27 mai.

Sender pm til påmeldte om hvem sitt navn bordet står på.

Jeg og Anafugia kommer til å være der fra 19 og ta i mot dere !

Kom an igjeeeeen !

Gleder meg ( Ok, litt nerver da ! )

Minner om at tråden er for de som MELDER SEG PÅ. De som ikke kommer trenger ikke å skrive at de ikke kommer. Det blir mer oversiktelig sånn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

19 visninger og ingen svar ?

HVA VENTER DERE PÅ ????

Kaaaansje kommer kongen........... :D

( Iallefall jeg da )

Må putte på sminken og gå i tog nå.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Og i Oslo er det allerede 7 påmeldte !

Er det bare meg, Anafugia, Mie, Sussi, mann40, Wild thing og fredagsbarn som kommer ?

Skrevet

Oi...høres spennende ut!...Kanskje man burde ta seg en tur?

Gjest Zalomine
Skrevet

Megan, Ja det burde du. JEG kommer i alle fall. Ser jeg står på lista allerede, så jeg trenger ikke melde meg på da?

Skrevet

Litt skummelt, men jeg kommer.

Hvis noen har problemer med eller ikke vil komme pga menn på treffet må de si fra, da trekker jeg meg. Siden dette først og fremst er et kvinneforum, synes jeg det er riktig å ta det forbeholdet.

Gjest gjesta
Skrevet

....litt skummelt ja. Ikke er jeg sjenert, ikke er jeg særlig redd for å bli gjenkjent, men ....litt skummelt ja.

Har jo egentlig bestemt meg for å komme, men trenger et par dager for å bli helt sikker. Har fått pittelitt kalde føtter. Men jeg skal si ifra før fredag, og hvis jeg sier da at jeg stiller, så kommer jeg.

Mann40: Nei, du er ikke årsaken til at jeg er i tvil..(ingen andre heller)

Skrevet

Kommer...ikke likevel. Jeg har billetter til Tommy Steine denne dagen og prioriterer denne. Det regner jeg med dere skjønner :) . Men jeg hadde sett litt frem til møtet da og håper det det blir vellykket slik at dere tar det igjen da med min tilstedeværelse.

Gjest gjesta
Skrevet

Puh..nå har jeg lest alle innleggene både i Bergens tråden og Oslo tråden. Har vurdert for og imot. Har lyst til å gå fordi det alltid er spennende med en utfordring og fordi jeg syntes det kan være spennende å møte andre KG brukere.

Men så var det dette med anonymitet da; jeg setter pris på å være anonym, setter pris på å kunne diskutere med mennesker jeg ikke kjenner, men som jeg faktisk kjenner på en måte alikevel. Jeg ble nok litt revet med i kampens hete når møtet ble planlagt sist.

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke kommer. Dere som skal gå, må ha lykke til :D

Gjest Zalomine
Skrevet

vi trenger ikke fortelle hvilke nick vi bruker da, på den måten kan du beholde litt av din anonymitet?

Jaja, du gjør som du vil. Jeg bruker dagene på å overtale sambo til å overtale meg til å tro på at det er bra (dvs, ejg overtaler meg selv på et vis, via ham) og at jeg skal gå. Jeg hr jo sagt at jeg kommer, så jeg kommer.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Enig med deg jeg, Fredagsbarn !

Dersom vi ikke forteller nick, er vi fortsatt anonyme.

Skrevet

Mmm.nesten helt sikker på at jeg kommer. Sliter litt med det der å skulle treffe fiolk herfra. Men...som sagt tror jeg at dersom jeg klarer, som Fredagsbarnet, å overtale meg selv så er det gjort. Kan ikke tekke seg da...

Gjest Zalomine
Skrevet

Kanskje vi skal overtale hverandre, Megan?

Skrevet

Tror ikke det er så dumt nei. Skikkelig psyke hverandre opp. Kan jo ikke være dårligere enn den andre osv...

DU MÅ DRA PÅ KG-MØTET!!! *virr~virr* (hypnose :wink: )

Skrevet

Jeg er jo helt ute på tur som vi sier her.

Kommer likevel. Det er onsdagen jeg har billetter til :o . Men det blir ikke så mye pizza på meg siden jeg skal på sommerfest i barnehagen først med engangsgrill og diverse...

Altså: Jeg kommer....

Skrevet

Hei

Jeg bor også i Bergen........kanskje dette er noe man bør være med på....... men er ikke helt sikker på om jeg tør. Må tenke litt på det. Har også noen 'vage' planer på tirsdag. må finne ut om det blir noe av.

Men; skal tenke litt på om jeg tør.....litt feig ja :oops:

Litt av det som er så deilig på KG er jo nettopp anonymiteten, man hvis man ikke avslører nick kan man kanskje holde seg anonym slikt sett. Hvis ikke alle er så glupe at de pønsker ut hvem som er hvem alikevel 8)

Gjest Zalomine
Skrevet

Med, dersom vi som er der "pønsker ut" hvem som er hvem, så er det jo bare vi som vet det, og vi vet det jo om hverandre?

Det er uansett fint lov til å presentere seg med bare fornavn, eller hva du nå enn skulle ønske, og ikke spre mer info om deg selv enn du vil. Vel, jeg er nå engang slik laget at dersom jeg bare slapper av, så holder jeg neppe kjeft heller, så i ettertid kommer jeg da til å ha fortalt med om meg selv enn jeg hadde tenkt. Men, bedre det enn at jeg IKKe slapper av, og sitter på nåler hele kvelden og ikke tør snakke, noe som også er en fare?

Vi skal få det så kjekt så.

(PS: Jeg spiser veldig lite. Det er slik jeg som person er. Det er ikke fordi jeg ikke liker maten, er nervøs eller noe slikt, men jeg er rett og slett småspist)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Vi kan dele en halv liten pizza vi da Fredagsbarn.

Ser det er flere som melder seg på !

Go girls ! ( And boys )

Skrevet

Oioioi!! Nå skal visst jeg også være med!

Gjest Hilde K S
Skrevet

BORDET ER BESTILT !

Så nå er jeg bare redd for å bli "stood up" ! :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...