Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Etter å ha brukt Shiseidos Powdery Foundation et par år har jeg lyst til å teste noe nytt. Noe som kontrollerer fet/oljete hud enda bedre. Jeg har en gultonet hud, med en del kvisearr og rødhet. Blir fort blank i pannen og på nesen. Det må tåle å komme i kontakt med vann, uten å bli flytende og ekkel (slik vanlig, væskebasert foundation blir ) Synes vanlig pudder dekker for dårlig, og vanlig foundation blir fort blank og rar. Må ha noe som holder huden matt hele dagen.
Essie_ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Etter å ha brukt Shiseidos Powdery Foundation et par år har jeg lyst til å teste noe nytt. Noe som kontrollerer fet/oljete hud enda bedre. Jeg har en gultonet hud, med en del kvisearr og rødhet. Blir fort blank i pannen og på nesen. Det må tåle å komme i kontakt med vann, uten å bli flytende og ekkel (slik vanlig, væskebasert foundation blir ) Synes vanlig pudder dekker for dårlig, og vanlig foundation blir fort blank og rar. Må ha noe som holder huden matt hele dagen. Kanskje Kanebo sin foundation kunne vært noe? Har ikke prøvd det selv, men har hørt andre snakke om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå