Gå til innhold

Kviser og arr i ansikt etter kviser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har hatt kviser i flere år og har besluttet at det er på tide å få gjort noe med dette, planlegger en tur til hudlege om ikke lenge. Noen som har vært plaget i flere år og som har fått hjelp?

Men så var det arrene i ansiktet etter gamle kviser, hva med dem? Noen som vet hva man kan gjøre for å få dem bort`? Det er snakk om små "hull" i huden, spesielt i kinnene...har hørt om peeling og laser, men er usikker på hva som er vanlig?

Alle råd tas i mot med stoooor takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært plaget med problemhud i maaaange år. Går nå på Roaccutan og har blitt kjempefin i huden. På meg har kun Roaccutan hatt effekt, men jeg er et "vanskelig" tilfelle. Jeg hadde ikke utviklet noen særlig grad av arr, men har noen vannkopparr i ansiktet. Ikke nok til at jeg bryr meg da, heldigvis.

På apoteket finnet en gel/krem som heter kelo cote eller noe i den duren. Det er en arrkrem, som gjerne kan være verdt å prøve først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Mari_*

For jeg går på roaccutan, og selv om kvisene har blitt bedre (eller færre), så har jeg fortsatt noen arr som jeg vil fjerne så fort som mulig selv om jeg enda bruker Roaccutan.

Så kan man bruke kelo cote samtidig som man bruker roaccutan?

Og er det noen andre bivirkninger med kelo cote?

på forhånd; takk for svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...