Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hvor mange mascara, øyenskygger, lipglosser etc har du?

Hva er dine favoritter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor altfor mye... Og likevel kjøper jeg bare mer!! :ler:

Favorittene er mineralsminke som foundation og solpudder, guerlain og dior rouge, chanel og isadora øyenskygger, dior mascara og dior lipgloss..

Skrevet (endret)

Alt for lite!!

Har to mascaraer (vannfast og vanlig), ett sett med øyenskygge, noen få lippglosser (som lypsyl og andre billige ting), og to kajaler (siden jeg aldri finner dem når jeg trenger dem..) Å, jo, et solpudder som er knust :gråte:

Endret av Aurela
Gjest Borghild
Skrevet

Altfor mye! Og kjøper nytt hele tiden! Favoritter hmmm det var ikke lett. Clinique foundation. Magic concealer fra HR, mascara fra YSL og lipgloss fra Lancome kanskje.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Passe mye. En maskara, fire lipglosser, to leppestifter, en leppestiftpalett, to øyenbrynsgeléer, noen øyenskygger (en kvartett, en duo og fire løse), en øyenskyggeprimer, en foundation, ett løst pudder, en concealer, to rouger, fem neglelakker.

Skrevet

Hvis det har ligget lenge uten å bli brukt kaster jeg det.

Derfor har jeg kun det jeg bruker hver dag:

- solpudder

- 2 øyenskygger

- eyeliner

- mascara

Skrevet (endret)

Å, herregud!! Her har eg så mykje at eg har null moglegheit til å telje ;)

Var ei stund utruleg hekta på augeskyggar (alle slags fargar) difor har eg maaaange! Det er nok det eg har mest av. Har kun nokre få favorittar. Dette er spesielt Make Up Store, Chanel og Mac (har også vore nøgd med MaxFactor og Loreal av dei billege).

Favorittskyggane mine frå Make Up Store (som eg brukar heile tida etter at det vart vår :hjerter_rundt: ) er: Sun Breeze og Muffin. Geniale!!

Frå Chanel likar eg kvartettskrina (har det med lillafargar).

Mac har eg pigment i Violet, Tan og Kitschmas (er usikker på korleis det vert skrive).

Mascara brukar eg som regel kun ein i gongen, og har vore nøgd med Lash Queen frå Helena Rubinstein (har også nokre billege liggande av den rosa/grøne typen).

Lipglossar har eg også maaange av, spesielt Juicy Tubes, YSL og Estee Lauder. Brukar det ikkje så ofte, sidan eg gløymer det :sjenert:

Foundation og pudder har eg kun eitt eksemplar frå, og dette er frå Kanebo.

Solpudderet frå Dior og shimmerkuler frå Body Shop.

Endret av Prinsesse Råsa
Skrevet

Har alt for mye :Nikke: Og kjøper stadig noe nytt. Favorittene er eyeliner fra lancome, foundation fra loreal, mascara fra loreal (telescopic), highlighter fra ysl, øyneskygge fra dior( sitter helt sinnsykt bra, diorshow) Lipgloss fra loreal, nude. Solpudder fra guerlan. Men bruker ikke alt sammen hver dag da. Blir full pakke til spesielle anledninger, men hverdagslig, solpudder og mascara er et must!!

Skrevet (endret)

Diorshow mascara, kayal fra Chanel.

sett med myke brune øyeskygger av Clinique, sølv liquid øyeskygge for fest av Isadora, blå eyeliner for fest (husker ikke merke nå).

solpudder fra Clinique, rouge fra Clinique en vanlig L'Oreal foundation og det er det.

Ja, har en lipgloss fra MakeUp Store også og en fra Clinique, men bruker ganske sjeldent noe på leppene.

Skulle ha hatt mer kanskje, men synes jeg har alt jeg trenger. Kunne godt ha mer, men har litt andre ting som må prioriteres akkurat nå :)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Som de fleste her har jeg altfor mye sminke. Men jeg rydder litt i det innimellom, sånn at jeg får byttet litt.

Favoritter:

- Mascara fra Chanel: Inimitable og Extreme Cils

- Øyeskygge fra BE og Chanel

- Diverse concealer-produkter fra Benefit

- Blusher fra Nars (pudder) og Clarins (krem)

- Solpudder fra Bourjois

- Pudder fra Benefit ("Georgia" og "Dandelion")

På øvrige områder har jeg fortsatt ikke funnet noen klare favoritter...

Gjest Raptuza
Skrevet

Åh! Har ikkje oversikten....det seier vel litt! Kan sei det sånn at eg treng nok ingen ting....2 mascara(Diorshow, Yves Rocher). 1 Øyenbrynspenn(Lancome). 15(?) øyenskyggar(Yves Rocher, Maybelline, L'Oreal, Max Factor, HM....) 7 øyenblyantar(Yves Rocher, HM, Gosh, Body Shop...) 3 lipgloss(Maybelline, L'Oreal, Yves Rocher) 1 foundation(Lancome) 1 concealer(Jean Guthrey) og 2 lebestiftar(Gosh, Maybelline)

Gjest Lacuna
Skrevet

Er det snakk om hva man har, eller hva man faktisk bruker? :sjenert: I skuffene hjemme har jeg nok sminke til å starte butikk, i hvertfall når det gjelder foundation og mascara.

Det jeg har på meg i dag, er:

Foundation fra Modelco

Litt løspudder fra Shiseido

Solpudder fra Chanel

Rouge fra Make Up Store

Mascara fra Kanebo

Øyenbrynsblyant fra Dior

Jeg har også to lipglosser med meg (Clarins, og Buxom Lips fra BE), men liker egentlig ikke følelsen av å ha noe annet enn leppepomade på leppene.

Skrevet

Jeg har mye sminke her og der men favorittene/det jeg bruker er som følgler:

Jeg kjøpte nettop en nesten Barbierosa neglelakk fra Lancome (Rose) og jeg elsker den. Skikkelig sommerlig farge, og to lag pluss coat holdt i en uke! Det blir nok flere av den typen, jeg har bla funnet en dyp rød farge jeg liker veldig godt.

Av foundation, pudder og solpudder bruker jeg Clinique, foundationen er den beste jeg noen gang har hatt, mens solpudderet er ok.

Maskara er jeg veldig kresen på, nå har jeg landet på Guerlan ("Gullmaskaraen"), og selv om den er en av de beste jeg har hatt er jeg ikke helt overbevist.

Rouge har jeg aldri brukt noe særlig av, men jeg har funnet en søt en fra Makeup store. Veldig frisk og fin farge som passer bra til både sommer og vinterhud.

Jeg er trofast tilhenger av H&Ms liquid Eyeliner, den er billig og holder.

Øyenskygger har jeg heller aldri vært så stor på, men jeg har nettop kjøpt en brun kvartett på Body Shop som jeg liker veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...