Gå til innhold

For små sommerklær

blå

Anbefalte innlegg

Har tatt frem en eske med sommerklær fra i fjord, og hva finner jeg? Jo en haug med klær som har krympet :o De var da fine da jeg la di ned? Her må noe gjøres og det fort........ja ikke alt for fort, men et par-tre-fire kilo må vekk, for at jeg skal få de på meg. Og som den arbeidsløse jenta jeg er eier jeg ikke nåla i veggen til dette formålet.

Tips??? Sunn mat og en laaaang rask tur hver dag? kommer det til å gjøre underverket??

Jeg har vist vært en slappfisk i vinter :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå minst en halvtime om dagen - så fort at du blir anpusten (eller tren med noe annet).

Ingen godterier, kaker, brus. Maks 2 frukter om dagen. Masse grønnsaker, masse vann og sunt kosthold.

3 hovedmåltider og 2-3 mellommåltider om dagen.

Og gjerne styrketrening, om du orker. Økt muskelmasse øker forbrenningen effektivt. Ta de store muskelgruppene først - rumpe, lår og evt. mage.

Du er ikke alene :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har veldig god erfaring med å gå laaaange turer! Jeg bestemmte meg for å spise normalt, og une meg en sjokolade når behovet skulle være stort. Jeg gikk totimersturer hver dag, og når vekta gikk ned, ble jeg oppmyntret til å droppe sjokoladen også. Dette ble det store resultater av! Og nå er jeg sååå fornøyd med resultatet :lol: Angrer på at jeg ikke begynnte før! Det er mer ork å tenke på det enn å gjøre noe med det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det dere. I morgen skal jeg virkelig begynne (litt vanskelig på den dag som denne), jeg lå å tenkte på det i går kveld. Laaange, raske gåturer hver dag. Sunn mat. Jeg er så flink til å småspise hele tiden, sjokolade og chips.....NÅ ER DET SLUTT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste masse melon (forskjellige varianter) og ananas (ikke sånn på boks, men ekte) en stund. Ananas skal være bra for forbrenningen også. Spiser det fortsatt, men ikke så mye som da jeg ville gå ned noen kilo.

Spiste også masse youghurt med musli. 4 korn f.eks i youghurt er godt.

Spiste ryvita knekkebrød med magerost, magert kjøttpålegg og agurk/tomat.

Droppet masse saus, droppet mørkt kjøtt og spiser nå bare en biff av og til. Det går lenge mellom hver gang. Hvitt kjøtt som kylling og kalkun er sunnere og blir ikke så tungt i magen.

Spiste lette måltider på kvelden. Klarer ikke sove på tom mage, så jeg spiste et knekkebrød eller en youghurt.

Dro på jobben jeg hadde og sprang på en tredemølle. Tok noen sit-ups i stua framfor tv`en.

Vips - 6 kg borte.

Lykke til! :P

Du kan jo i tillegg ta f.eks Tonalin CLA kapsler eller flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...