Skusla Skrevet 19. mai 2003 #41 Del Skrevet 19. mai 2003 E e ækte sunnmøøøring.. Å e e STOLT av de også... Ålesund lenge leve!!!!! ( dessuten e e ikkje gnien og gjerrig! Kanskje en uvanlig kombinasjon, men det e me! *for tenk* ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. mai 2003 #42 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg er dialektforvirra jeg!!! :o født i oslo, lærte å prate i sør-trøndelag, fikk forståelsesproblemer og måtte bytte dialekt i vestfold, og er nå en salig blanding av vestfolding med oslosleng og røros-endinger, samt at jeg tok med meg noe bannskap fra Tromsø....... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #43 Del Skrevet 19. mai 2003 Aline skrev: samt at jeg tok med meg noe bannskap fra Tromsø....... Ka farsken....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. mai 2003 #44 Del Skrevet 19. mai 2003 Ka farsken....!!! er ett eksempel ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 19. mai 2003 #45 Del Skrevet 19. mai 2003 Fydde og oppvokste i Stavangårr - bor dårr ennå!!!! Å jadå, eg e' foddle i garp å pottle me' møje løyye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 19. mai 2003 #46 Del Skrevet 19. mai 2003 Jæ er ekte østfolding - og det er'e ille bra å væra, syns jæ! :D De´ syns jæ å... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2003 #47 Del Skrevet 19. mai 2003 Eg e fødd og oppvokst blant høge bratte fjell og røyk. Har gjort byas av meg - så lenge det vare då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #48 Del Skrevet 19. mai 2003 Eg e fødd og oppvokst blant høge bratte fjell og røyk. Utsatt for passiv røyking under oppveksten.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2003 #49 Del Skrevet 19. mai 2003 Utsatt for passiv røyking under oppveksten.....???? Nei, men masse kvikksølv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 19. mai 2003 #50 Del Skrevet 19. mai 2003 De var jammenimæi dåli' me øsstlenninger hær må jæ si.. Jæi ær jaffal fra østlanne' .. uttafor Oslo (tjukk l) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #51 Del Skrevet 19. mai 2003 Ja, du er jo en ganske kvikk type du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #52 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg er sønn av en temmelig karrierebevisst offiser i luftforsvaret, og har derfor tilbrakt barndom og ungdom i umiddelbar nærhet til mange av kongerikets flyplasser med tilhørende militærleir. Banak, Bardufoss, Bodø, Ørland, Kjevik, Rygge - dialekten min er omtrent like ubestemmelig som sveisen til Øystein Hedstrøm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. mai 2003 #53 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg er sønn av en temmelig karrierebevisst offiser i luftforsvaret, og har derfor tilbrakt barndom og ungdom i umiddelbar nærhet til mange av kongerikets flyplasser med tilhørende militærleir. Banak, Bardufoss, Bodø, Ørland, Kjevik, Rygge - dialekten min er omtrent like ubestemmelig som sveisen til Øystein Hedstrøm... Ørlandet... Der vokste jeg delvis opp.... Å herregud,,, Hvilket mareritt er d her???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 19. mai 2003 #54 Del Skrevet 19. mai 2003 Bergenser jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 19. mai 2003 #55 Del Skrevet 19. mai 2003 Eg e fødd og oppvokst blant høge bratte fjell og røyk. Har gjort byas av meg - så lenge det vare då! Hmm... Minnte om en sang om Sauda... Tenker det er fabrikkrøyk du mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2003 #56 Del Skrevet 19. mai 2003 Tenker det er fabrikkrøyk du mener jeg... Akkurat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 19. mai 2003 #57 Del Skrevet 19. mai 2003 Eg e ei ekta hardingajenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 19. mai 2003 #58 Del Skrevet 19. mai 2003 Eg e ei ekta hardingajenta! *Lure på om jeg kjenner Nora* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 19. mai 2003 #59 Del Skrevet 19. mai 2003 eminel Skrevet: *nora* skrev: Eg e ei ekta hardingajenta! *Lure på om jeg kjenner Nora* Eg e nok ei ekta haringajenta eg å. Kanskje da e fleire so eg kjenne her inne? Ellers så har eg nok gjort meg til en midlertidig bærgenser da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. mai 2003 #60 Del Skrevet 20. mai 2003 *Lure på om jeg kjenner Nora* Jeg lurer på om jeg kjenner deg og...og alle dere andre hardinger...Hmmm.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå