Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seeya
Skrevet

Har sluttet på pillen for 2 uker siden, og venter nå på EL hvis alt går etter planen. Hadde igår kveld en liten blødning (litt friskt blod i litt "slim"), og idag litt brun utflod. Men har desverre ikke sett noe til dette eggeløsningsslimet. Kan man ha EL uten slim?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_søta_*
Skrevet
Har sluttet på pillen for 2 uker siden, og venter nå på EL hvis alt går etter planen. Hadde igår kveld en liten blødning (litt friskt blod i litt "slim"), og idag litt brun utflod. Men har desverre ikke sett noe til dette eggeløsningsslimet. Kan man ha EL uten slim?

Ærlig talt for en tittel! Ekkelt innlegg!

Alle damer er forskjellig så jeg aner ikke om du kan ha EL uten slim. Jeg aner ikke om jeg selv har EM med eller uten slim. Man får svar som man spør!

Gjest Gjest_søta_*
Skrevet

Og hvis du slutta på pilla får to uker siden, så får du la kroppen bruke noen måneder på å komme igjenge og bli kjent med din naturlige syklus.

Skrevet (endret)

Alle damer er forskjellig så jeg aner ikke om du kan ha EL uten slim. Jeg aner ikke om jeg selv har EM med eller uten slim. Man får svar som man spør!

Dette er kvinneguiden. Her går det mye i slike ting, har vel noe å gjøre med at det er mange kvinner her inn og flere av dem vurderer å bli gravide og søker tips og råd angående dette. Liker du det ikke, se vekk! :)

Jeg har sett innlegg her på forumet som er mye "verre" enn dette her. :fnise:

For å få oppmerksomhet må man ha en fengende tittel. Det har hun. Godt spørsmål som sikkert mange lurer på.. Deriblant jeg.

Så får vi bare se da..., hva folk svarer. :jepp:

Endret av Anamelona
Skrevet

Mest sannsynlig så bruker kroppen litt tid før du er i rute igjen, så ikke stress riktig enda. Blødninger etc er veldig vanlig rett etter pilleslutt.

Ang EL-slim så bør du sjekke sekret 2-3 ganger om dagen, det er nemlig slik at svært mange ikke har EL-slim over så altfor lang tid slik at dersom du sjekker kun om morgenen eller kvelden så kan du gå glipp av det (visstnok så er EL vanligvis på ettermiddagen). Du kan lese mer om dette på pernille.info :)

(og jeg aner ikke hva som var så ekkelt med innlegget? Dette er et prøveforum, er man for sensitiv for opplysninger om blødninger og slim så bør man kanskje ikke lese?)

Gjest Gjest_søta_*
Skrevet
Liker du det ikke, se vekk! :)

Jeg har sett innlegg her på forumet som er mye "verre" enn dette her. :fnise:

For å få oppmerksomhet må man ha en fengende tittel. Det har hun. Godt spørsmål som sikkert mange lurer på.. Deriblant jeg.

Så får vi bare se da..., hva folk svarer. :jepp:

Jeg er riktignok litt sensitiv, men har tross alt lest/hørt verre. Men må si at har man slutta på pilla for to uker sida, trenger man ikke fortelle inngående om blod, farge og klumper, blødninger og brun utflod. Iditospørsmål får idiotsvar. Sorry. Life's a bitch!

Gjest seeya
Skrevet

Må VIRKELIG si at jeg ikke vil unnskylde for å snakke "ekkelt" om EL slim. Voks opp, og er det virkelig så fælt for deg å høre så hold deg til et annet forum enn prøvere. Ble skikkelig provosert av deg.

Takker for svar hittil, og håper flere deler sine erfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...