Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 tru om han elsker meg ble vant til fem pulinga per dag nu- annakver uke er det fare på ferde rent bortsertt fra onani jeg er fukk fukk fulll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Full allerede???? helvetes amatør du er til å drikke da Vega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Full allerede???? helvetes amatør du er til å drikke da Vega. Det er ikke amatørmessig å bli god og full, det er intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Har du skrevet den poesien selv, Vega? Vibeke *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Det er ikke amatørmessig å bli god og full, det er intelligent. klokken halv ti om kvelden??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 Det e jo 16 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #8 Del Skrevet 16. mai 2003 Har du skrevet den poesien selv, Vega? Vibeke *imponert* ja - e det og poesi? Sitter her igjen med et manus - åssen reagerer en fjortis<<<<<<<+ Alene jeg kom alene jeg dør alltid alene med byrder og bør men langt i mitt hjerte der finnes et sted som fører meg videre og sjenker meg fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 16. mai 2003 #9 Del Skrevet 16. mai 2003 du var jo nettopp fyllesjuk jo vega... driver du og reparerer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #10 Del Skrevet 16. mai 2003 alkisfakter ruler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #11 Del Skrevet 16. mai 2003 Nei. Jeg prøver å hyle ned Godnattte - og nu - skal jeg se om det virker. Fytti, e snart mer shaky enn en poleringsmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. mai 2003 #12 Del Skrevet 17. mai 2003 ja - e det og poesi? Sitter her igjen med et manus - åssen reagerer en fjortis<<<<<<<+ Alene jeg kom alene jeg dør alltid alene med byrder og bør men langt i mitt hjerte der finnes et sted som fører meg videre og sjenker meg fred Liker dikt. Sånne "jeg er helt alene"-dikt er litt vemodige. Og ganske sanne. Men jeg ikke har funnet det der stedet i hjertet som sjenker meg fred ennå. "Langt i mitt hjerte", da gitt. Kanskje jeg skulle begynne å lete litt i hovedpulsåren... Fjortis-Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå