Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #1 Skrevet 16. mai 2003 tru om han elsker meg ble vant til fem pulinga per dag nu- annakver uke er det fare på ferde rent bortsertt fra onani jeg er fukk fukk fulll
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #2 Skrevet 16. mai 2003 Full allerede???? helvetes amatør du er til å drikke da Vega.
Mann 40 Skrevet 16. mai 2003 #3 Skrevet 16. mai 2003 Full allerede???? helvetes amatør du er til å drikke da Vega. Det er ikke amatørmessig å bli god og full, det er intelligent.
Gjest Kinga Skrevet 16. mai 2003 #4 Skrevet 16. mai 2003 Har du skrevet den poesien selv, Vega? Vibeke *imponert*
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #5 Skrevet 16. mai 2003 Det er ikke amatørmessig å bli god og full, det er intelligent. klokken halv ti om kvelden???
Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #8 Skrevet 16. mai 2003 Har du skrevet den poesien selv, Vega? Vibeke *imponert* ja - e det og poesi? Sitter her igjen med et manus - åssen reagerer en fjortis<<<<<<<+ Alene jeg kom alene jeg dør alltid alene med byrder og bør men langt i mitt hjerte der finnes et sted som fører meg videre og sjenker meg fred
Gjest vampie Skrevet 16. mai 2003 #9 Skrevet 16. mai 2003 du var jo nettopp fyllesjuk jo vega... driver du og reparerer???
Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #11 Skrevet 16. mai 2003 Nei. Jeg prøver å hyle ned Godnattte - og nu - skal jeg se om det virker. Fytti, e snart mer shaky enn en poleringsmaskin.
Gjest Kinga Skrevet 17. mai 2003 #12 Skrevet 17. mai 2003 ja - e det og poesi? Sitter her igjen med et manus - åssen reagerer en fjortis<<<<<<<+ Alene jeg kom alene jeg dør alltid alene med byrder og bør men langt i mitt hjerte der finnes et sted som fører meg videre og sjenker meg fred Liker dikt. Sånne "jeg er helt alene"-dikt er litt vemodige. Og ganske sanne. Men jeg ikke har funnet det der stedet i hjertet som sjenker meg fred ennå. "Langt i mitt hjerte", da gitt. Kanskje jeg skulle begynne å lete litt i hovedpulsåren... Fjortis-Vibeke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå