Gjest Gjest_Johanne_* Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 http://www.dagsavisen.no/utenriks/article350639.ece Jeg får helt frysninger av tanken på et lite barn i et fengsel av denne typen. I en annen avis sto det at barn i dette fenslet ser på at mødrene selger seg. Hva tror dere om dette?
Honey Bee Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hadde ikke vært oppe til vurdering en gang. Hadde sendt barnet mitt hjem til Norge selvfølgelig. Endret 25. mai 2008 av Helen
birma Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Datteren blir hentet hun nå da, det står i oppdaterte nyheter: Omsorgskamp
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tror ikke datteren har det noe bedre i fengsek, men jeg tror 21 åringen har det bedre i fengsel om ungen er der. Hun fikk jo egen celle og slikt. Egoistisk? Ja. Men nå skriver jo noen aviser at ungen får komme hjem også. Er så mye rart i denne saken at det ikke er lett å vite hva som er sant.
birma Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Innlegget i Dagsavisen er skrevet den 23 Mai, i dag er det 25 Mai og moren skrev under på papirene i går, slik at datteren kunne bli hentet hjem av mormoren sin. Dette opplyses det om i flere medier. Hadde man lett litt mer i Dagsavisen, så hadde man funnet denne artikkelen: To-åringen hjem til Norge
Helen Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå