Gjest Boobmannen Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har vært sammen med ei fin dame på alle måter, bortsett fra puppene. Jeg savner rett og slell litt pupper å ta i, siden jeg er boob-mann og har vanskelig for å få tenning med små pupper. Som sant er, har hun vel ikke det man kan kalle pupper mer enn det enn lettere overvektig mann har. Noen vil kanskje si at jeg burde holdt meg unna den slags "vannskapte" damer, men hun lurte meg først til sengs etter at hun hadde tatt av seg wonder-BH'en, om dere skjønner...Hun har veldig dårlig selvtillit, så jeg kan jo skjønne at hun vil skjule sin skam.. Hun er skjønn ellers på andre måter, men jeg føler meg veldig lurt. Nå føler jeg at jeg sitter i saksa, og det er heller ikke noen andre aktuelle damer for meg nå, så jeg kan ikke forlate henne for en annen nå ihvertfall... Slik jeg ser det, har jeg to valg: Dumpe henne eller kjøpe silikon/saltvann. Jeg har råd til det nå, siden jeg både har fått feriepenger og lønnsøkning denne måneden. Hva synes dere?
Gjest Bond Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hvis det ikke er en ironisk tråd, da får du den samme svaren som pikke-jenten fikk: lev med det eller gjør det slutt, men ikke syt. Endret 25. mai 2008 av Arwen
Gjest lilletrilletrillerikke Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har vært sammen med ei fin dame på alle måter, bortsett fra puppene. Jeg savner rett og slell litt pupper å ta i, siden jeg er boob-mann og har vanskelig for å få tenning med små pupper. Som sant er, har hun vel ikke det man kan kalle pupper mer enn det enn lettere overvektig mann har. Noen vil kanskje si at jeg burde holdt meg unna den slags "vannskapte" damer, men hun lurte meg først til sengs etter at hun hadde tatt av seg wonder-BH'en, om dere skjønner...Hun har veldig dårlig selvtillit, så jeg kan jo skjønne at hun vil skjule sin skam.. Hun er skjønn ellers på andre måter, men jeg føler meg veldig lurt. Nå føler jeg at jeg sitter i saksa, og det er heller ikke noen andre aktuelle damer for meg nå, så jeg kan ikke forlate henne for en annen nå ihvertfall... Slik jeg ser det, har jeg to valg: Dumpe henne eller kjøpe silikon/saltvann. Jeg har råd til det nå, siden jeg både har fått feriepenger og lønnsøkning denne måneden. Hva synes dere? Herregud, er det mulig? Jeg sier dump henne, hun fortjener noe mye bedre enn deg! Vannskapte damer? "Skal ikke forlate henne for en annen nå ihvertfall" Men kanskje senere? Med fare for å virke utrolig usaklig..... Du virker som en stor idiot. Huff, stakkars dama di, dump henne for hennes del.
Arwen Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Tråden er ryddet. Reglene. Arwen (mod) Endret 25. mai 2008 av Arwen
Sarah_83 Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Dama di fortjener noe bedre- hvor overfladisk kan man bli!?!
Gjest Lillebøll Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Da synes jeg du skal gi henne et gavekort på nye pupper
Gjest Gjest-M- Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tipper denne tråden er startet for å sette "mannen min har liten pikk-tråden" i litt perspektiv. Det er greit å henge ut en mann men liten pikk og få masse sympati for kvinnene her inne, men så fort en mann gjør det samme, er det huden full av kjeft. Dobbeltmoral og hykleri kalles det. Hvis en mann føler seg "lurt" av en dame med padded BH, er jo det en like ærlig sak, som kvinnen som ble skuffet over mannens lille pikk.
Sarah_83 Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Da synes jeg du skal gi henne et gavekort på nye pupper Tenk om hun er fornøyd med deg selv da- så skal han ødelegge hennes selvbilde. Små pupper er da også godtatt!!
viren Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Hvis du ikke tenner på henne, og dette er noe du ikke kommer forbi så ser jeg egentlig ikke hvorfor du ikke gjør det slutt med henne. Puppene er jo en del av "pakka", enten må du lære deg å leve med det eller la være. Jeg håper i allfall at du ikke tilbyr deg å betale for innlegg, eller klager på brystene hennes - det ville gjøre like mye nytte som om en dame sa til mannen sin at han var dårlig utstyrt: vedkommende ville blitt veldig såret, og det er det null poeng i.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Da synes jeg du skal gi henne et gavekort på nye pupper Kjempeflott forslag , Lillebøll !
Gjest Sisu Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg har vært sammen med ei fin dame på alle måter, bortsett fra puppene. Jeg savner rett og slell litt pupper å ta i, siden jeg er boob-mann og har vanskelig for å få tenning med små pupper. Som sant er, har hun vel ikke det man kan kalle pupper mer enn det enn lettere overvektig mann har. Noen vil kanskje si at jeg burde holdt meg unna den slags "vannskapte" damer, men hun lurte meg først til sengs etter at hun hadde tatt av seg wonder-BH'en, om dere skjønner...Hun har veldig dårlig selvtillit, så jeg kan jo skjønne at hun vil skjule sin skam.. Hun er skjønn ellers på andre måter, men jeg føler meg veldig lurt. Nå føler jeg at jeg sitter i saksa, og det er heller ikke noen andre aktuelle damer for meg nå, så jeg kan ikke forlate henne for en annen nå ihvertfall... Slik jeg ser det, har jeg to valg: Dumpe henne eller kjøpe silikon/saltvann. Jeg har råd til det nå, siden jeg både har fått feriepenger og lønnsøkning denne måneden. Hva synes dere? Vær så snill, dump henne!! Og husk å fortelle den EGENTLIGE årsaken til at du gjør det. Så forstår hun at du egentlig gjør henne en stor, stor tjeneste. Endret 25. mai 2008 av Sisu
Gjest StockDama Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Hvis det ikke er en ironisk tråd, da får du den samme svaren som pikke-jenten fikk: lev med det eller gjør det slutt, men ikke syt. Enig
Arwen Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) Endret 25. mai 2008 av Arwen
cypress Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Å kalle damer med små pupper for vannskapte syns jeg er rimelig spesielt.... Herregud, at det går an! Endret 25. mai 2008 av cypress
Fremhevede innlegg