Gå til innhold

Sæduttømming

Anbefalte innlegg

Gjest Sæduttømming
Skrevet

Når pleier gutter å den første sæduttømmingen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må ha kommet i puberteten, det er nr. 1.

Noen kan ha det før de er ferdige på barneskolen, andre får det første gang på videregående.

Det står masser av artikler på internett om emnet, sikkert mye inne på forskjellige nettlegesider. Kanskje på Dagbladet.no, der har de jo en spørrespalte.

Men det er altså en normalvariasjon på ganske mange år!

Skrevet

Det starter jo tørt da. Vet om flere som begynte som 6-7 åringer, hvor det tok et par år før første ejakulasjon.

Gjest Naria
Skrevet
Det starter jo tørt da. Vet om flere som begynte som 6-7 åringer, hvor det tok et par år før første ejakulasjon.

Begynte? Slik jeg forstår TS er det ikke snakk om onani her, men sæduttømming.

Skrevet
De må ha kommet i puberteten, det er nr. 1.

Noen kan ha det før de er ferdige på barneskolen, andre får det første gang på videregående.

Det står masser av artikler på internett om emnet, sikkert mye inne på forskjellige nettlegesider. Kanskje på Dagbladet.no, der har de jo en spørrespalte.

Men det er altså en normalvariasjon på ganske mange år!

Etter å ha lest de innleggene som har kommet etter mitt, føler jeg for å utdype.

Altså; onani kan man drive med hele livet. Så etterhvert begynner man å ejakulere, altså det kommer noe ut av penis. Men det er ikke sæd til å begynne med; sædvæske uten sædceller. Etterhvert som kroppen modnes, blir det "ordentlig" sæd. Sædveske med sædceller.

Og sistnevnte kommer når kroppen er klar. Kanskje som 12-åring, kanskje som 17-åring - store variasjoner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...