Silfen Skrevet 16. mai 2003 #1 Skrevet 16. mai 2003 I dag hadde datteren min fotograf i bhg. Hun nærmer seg 5 år. Når hun skal bli tatt bilder av, blir hun litt forlegen og de store smilene kommer ikke. Litt sånn Mona Lisa-aktig blir det. Syns det er helt greit. Men fotografen prøvde å få henne til å smile da. Men måten gitt. Det var "tittei" "henne er du hen" "deeeeeeer var du, tittei" Hallo, jentungen er 5 år snart, det språket der funker på småen på halvannet, ikke en jente som er så stor. Jeg ble så oppgitt at jeg sa at hun er da ikke 2 år heller og tok over showet sjøl. Da smilte hun så pent så, når jeg fortalte snørr og snott-vitser. Er det ikke litt vel å bruke baby-språk til noen som snart er skoleklar?
VesleBråka Skrevet 16. mai 2003 #2 Skrevet 16. mai 2003 Sist jeg var hos fotograf og tok familiebilder, brukte han go'trikset sitt, han stakk fingeren i nesen. Funket fint det, og jeg var vel 25 eller så Men dikke-dikk vokser man fra. Det er ikke like morro som når man prøver å se ordentlig ut, så stikker mannen fingeren i nesen, og alle bryter sammen i glis, hehe.
Gjest Tex Skrevet 17. mai 2003 #3 Skrevet 17. mai 2003 Jobber i barnehage og jeg har sett maaange dårlige fotografer!! Virker som de har ett triks i barnehagen, ett på skolen, ett i studio osv.... Funker dååårlig......
Væren Skrevet 18. mai 2003 #4 Skrevet 18. mai 2003 Det er utrolig stor kvalitetsforskjell på fotografer, ja! Han vi hadde i år fikk virkelig fram glimtet i øyet hos ALLE barna. Bildene hadde flotte, klare farger og ble levert på under to uker! Han vi hadde i fjor leverte noen aldeles tragiske, blasse bilder. Ingen av foreldrene var fornøyde, og det var langt mellom blinkskuddene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå