Gå til innhold

11 mnd gammel

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

har en liten tass som snart blir 11 mnd....

ville dere latt en eller to 14 årige jenter passet han????

det de må gjøre er å passe han om kvelden når han sover og eventuelt legge han .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vært skikket til den oppgaven som 14-åring.

Men du må jo se jentene an.

Skrevet

Det kommer ann på jentene, men "normalt" ville en 14åring takkle fint å være barnevakt for en baby ink. legging.

Vi har hatt storesøster på 13 som barnevakt for vår baby som nå er 1,5år. Men ikke for så mye mer enn noen timer og som regel etter at babyen har lagt seg.

Skrevet

Jeg ville sett ann situasjonen. Det er litt annerledes når det er storesøsteren som passer på babyen, for hun har vært med babyen til en hver tid etter den er født, og vet til en viss grad hvordan den skal håndteres, men når det er en fremmed som kanskje ikke har noen erfaring med små barn.. Da ville jeg revurdert det.

Skrevet
Jeg ville sett ann situasjonen. Det er litt annerledes når det er storesøsteren som passer på babyen, for hun har vært med babyen til en hver tid etter den er født, og vet til en viss grad hvordan den skal håndteres, men når det er en fremmed som kanskje ikke har noen erfaring med små barn.. Da ville jeg revurdert det.

dette er ei halvsøster og ei nabojente.... nabojenta pleier å trille tur med han og er veldig flink sånn på dagtid.. men er litt skeptisk med kveldstellet og sånn...

Skrevet

Jeg ville kanskje prøvd det. Jeg husker jeg satt barnevakt for en jente på 1.5 år, når jeg var rundt 15 år. Hun lå og sov, jeg passet mest på at hun ikke skulle våkne. Viktig å presisere til dem at de må bare ringe om de blir usikre på noe, eller om de ikke klarer å håndtere situasjonen.

Gjest Gjest
Skrevet

vår datter på 12 sitter ofte barnevakt, og også for mindre barn på rundt året. Hun takler det fint, både bleieskift, kveldsstell, eventyr og nattasang. Men vår 14-åring ville vært udugelig....

Gjest Stjernedryss
Skrevet
vår datter på 12 sitter ofte barnevakt, og også for mindre barn på rundt året. Hun takler det fint, både bleieskift, kveldsstell, eventyr og nattasang. Men vår 14-åring ville vært udugelig....

Det er nok sånn at interesse kanskje teller mer en alder ja. Synes de det er morsomt å passe småbarn vil de klare det, men har de ikke interessen er det ikke sikkert de ville gjøre en god jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...