Gjest Gjest_Turisten_* Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Vi (jeg og samboeren) har lyst til å bli bedre kjent med vårt eget land. Så i ferien kjører vi bil fra Oslo i retning Kristiansand, Stavanger og Bergen. Vi har lyst til å følge kysten hele veien. Dette skjer de to siste ukene i august. Med i bilen skal vi ha soveposer og telt, sånn at vi kan få gratis overnatting en del av tida. Men så er ikke jeg noen campingfantast, så jeg skulle gjerne overnattet i hytte eller på motell/hotell også noen av dagene. Hvordan ser prisnivået ut i siste halvdel av august? Er det fortsatt toppsesongpriser? Er det noen som har konkrete tips om gode og rimelige overnattingstilbud på denne strekningen?
Gjest Aurora Borealis Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vi (jeg og samboeren) har lyst til å bli bedre kjent med vårt eget land. Så i ferien kjører vi bil fra Oslo i retning Kristiansand, Stavanger og Bergen. Vi har lyst til å følge kysten hele veien. Dette skjer de to siste ukene i august. Med i bilen skal vi ha soveposer og telt, sånn at vi kan få gratis overnatting en del av tida. Men så er ikke jeg noen campingfantast, så jeg skulle gjerne overnattet i hytte eller på motell/hotell også noen av dagene. Hvordan ser prisnivået ut i siste halvdel av august? Er det fortsatt toppsesongpriser? Er det noen som har konkrete tips om gode og rimelige overnattingstilbud på denne strekningen? Dette kunne jeg også tenke meg å få svar på! Noen?
Anea Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Seseongen regnes stort sett til 1. september. August er i tillegg en ekstra travel måned, spesielt for byhotellene da foretningstrafikken begynner å komme tilbake etter ferien og det fremdeles er massevis av turister. Så det er nok ikke den billigste tiden å reise på, men siden dere har med telt kan dere kanskje ta hotellnatten på sparket? Ofte mulig å få en grei pris på walk-in dersom belegget ikke er tipptopp. Ellers kan dere jo unne dere en skikkelig hotellfrokost inn i mellom selv om natta tilbringes i telt? Det er ofte veldig greie priser på hotellenes frokostbuffeter sammenlignet med restauranter o.l. Ligger gjerne rundt en hundrings per pers, og da kan dere spise dere stapp mette og drikke kaffe til krampa tar dere
Gjest trk Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Nå kan ikke jeg så mye om de eksakte reiserutene, men Kinsarvik camping har noen hytter som veldig rimelige, type 1 er så små at det nesten er telt... Men så koster det bare 350 kroner, da! http://www.kinsarvikcamping.no/hyttetyper.htm Mvh trk Hvordan ser prisnivået ut i siste halvdel av august? Er det fortsatt toppsesongpriser? Er det noen som har konkrete tips om gode og rimelige overnattingstilbud på denne strekningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå