Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Oppi all denne utroskapen og feigheten man leser om på dette forumet, må jeg bare få komme med en liten motvekt.

Samboeren min ligger og sover nå, han har visst blitt forkølet. Jeg har smittet ham.. :fnise:

Selv om han er litt redusert i skrivende stund, er han virkelig den mest fantastiske skapningen jeg noen gang har kjent. Jeg tror jeg skylder ham mitt liv.

Da vi ble kjent var jeg ikke mye menneske. Dypt deprimert og til tider suicidal. Jeg hatet megselv dypt og inderlig, og hadde egentlig ingenting å leve for, (virket det som).

Jeg prøvde å skjule min sinnstilstand for ham, for jeg likte ham, og ville ikke skremme ham bort. Han merket nok at enkelte ting ikke var som de skulle i begynnelsen, men han hadde ingen anelse om hvor dypt det egentlig stakk.

Han tok uansett en sjangse, og innledet et forhold til meg. Fra da og fram til nå har han gradvis satt meg sammen igjen, bit for bit. Han har fått meg til å smile, le og føle igjen. Han har backet meg opp på alle mulige måter, vert der for å ta imot meg når jeg falt, og å pushe meg videre når jeg ville gi opp.

Han har fått meg til å være fornøyd og glad i megselv, både inni og utenpå og han har gravd fram igjen den pene og ressursterke jenta jeg egentlig er.

Han vet enda ikke selv i hvilken grad han har hatt innvirkning på meg og min psyke. Men han vet endel av det jeg har sitt med. Jeg kommer nok til å fortelle etterhvert.

På toppen av dette er han verdens beste kjæreste. Han klemmer, kysser og koser med meg hele tiden. Han forteller meg ofte at jeg er vakker. Han er en dyktig og omtenksom elsker. Han hører etter når jeg prater. Er veldig flink med husarbeid, og elsker å spandere på meg.

Jeg har ingen anelse om hvorfor et slikt prakteksemplar av en mann ramlet ned i fanget mitt, men han er virkelig en velsignelse som jeg hver dag prøver å gjøre meg fortjent til. Jeg elsker den mannen.

Nå skal jeg lage kakao som han skal få på senga. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Oppi all denne utroskapen og feigheten man leser om på dette forumet, må jeg bare få komme med en liten motvekt.

Samboeren min ligger og sover nå, han har visst blitt forkølet. Jeg har smittet ham.. :fnise:

Selv om han er litt redusert i skrivende stund, er han virkelig den mest fantastiske skapningen jeg noen gang har kjent. Jeg tror jeg skylder ham mitt liv.

Da vi ble kjent var jeg ikke mye menneske. Dypt deprimert og til tider suicidal. Jeg hatet megselv dypt og inderlig, og hadde egentlig ingenting å leve for, (virket det som).

Jeg prøvde å skjule min sinnstilstand for ham, for jeg likte ham, og ville ikke skremme ham bort. Han merket nok at enkelte ting ikke var som de skulle i begynnelsen, men han hadde ingen anelse om hvor dypt det egentlig stakk.

Han tok uansett en sjangse, og innledet et forhold til meg. Fra da og fram til nå har han gradvis satt meg sammen igjen, bit for bit. Han har fått meg til å smile, le og føle igjen. Han har backet meg opp på alle mulige måter, vert der for å ta imot meg når jeg falt, og å pushe meg videre når jeg ville gi opp.

Han har fått meg til å være fornøyd og glad i megselv, både inni og utenpå og han har gravd fram igjen den pene og ressursterke jenta jeg egentlig er.

Han vet enda ikke selv i hvilken grad han har hatt innvirkning på meg og min psyke. Men han vet endel av det jeg har sitt med. Jeg kommer nok til å fortelle etterhvert.

På toppen av dette er han verdens beste kjæreste. Han klemmer, kysser og koser med meg hele tiden. Han forteller meg ofte at jeg er vakker. Han er en dyktig og omtenksom elsker. Han hører etter når jeg prater. Er veldig flink med husarbeid, og elsker å spandere på meg.

Jeg har ingen anelse om hvorfor et slikt prakteksemplar av en mann ramlet ned i fanget mitt, men han er virkelig en velsignelse som jeg hver dag prøver å gjøre meg fortjent til. Jeg elsker den mannen.

Nå skal jeg lage kakao som han skal få på senga. :)

Så bra!! Deilig å høre at man kan vinne over depresjonen og alt det som stikker så dypt- og at det er mennesker som virkelig bryr seg! God bedring til kjæresten din:)

Gjest Gjest_maja_*
Skrevet

Så herlig å høre! :)

Din historie minner litt om min. Jeg har ikke vært så veldig langt nede, men slitt litt. Og min kjære er det mest fantastiske som har hendt meg. Tålmodig, forståelsesfull, morsom, omtenksom, sjarmerende... Ah, så deilig!

Tenk så heldige vi er! Og så godt å være klar over hvor heldige vi er! Livet er et godt sted å være! :)

Skrevet

Så deilig å lese et slikt innlegg midt oppi all elendigheta som man leser om ellers!

Nyt denne flotte mannen du har funnet, og gled deg over alt hva livet bringer.

God sommer til dere!

:rødme:

Skrevet

kan også kjenne meg igjen i det du skriver. Har også en helt fantastisk kjæreste, og vi skal gifte oss om under tre måneder :) Godt det fremdeles finst virkelige flotte menn :D

Gjest gjestis
Skrevet

Hei!

Saa koselig aa hoere! :)

Hvis jeg hadde vaert deg hadde jeg spart paa dette innlegget du har skrevet, og om du skulle fortelle mer til han en dag (eller ikke) saa vis han dette! :) Det setter han sikkert pris paa!!

(noen av de beste komplimentene er ofte de som ikke er gitt direkte (ansikt til ansikt) for da virker de ofte saa mye mer sanne naar de kanskje kommer gjennom andre eller som her, egentlig ikke ment for han.. Saa er en liksom sikker paa at det ikke bare er noe folk sier for aa vaere hyggelig.. :) (mente ikke det i ditt tilfelle, men naar folk er saann: aa for en fin genser du har, saa fint haar osv.. Er ofte litt annet naar noen forteller at venninnen dere har snakket om saa fint haar du har.. :))

Sorry klusset, ble bare saa redd for aa bli misforstatt og faa kg paa nakken :P

Klem fra meg :)

Skrevet

Så deilig å høre at du har det så bra med han nå.

Men jeg må si deg en ting, du sier du er så heldig som har han i livet ditt og det er bra, men tenkt SÅÅ heldig han er som har DEG i livet sitt. For du utrykker jo virkelig at du setter pris på han. Tenk på det du :)

Skrevet

Dere er kjempeheldige begge to! Og det virker det som om dere vet.

Åh, nå blir jeg blank i øynene... For rørende for gamlemor, det her.

Kos dere :)

Skrevet

gratulere med en herlig mann..

og lykke til videre i livet :)

Skrevet

Smilte da jeg leste innlegget ditt :-) Må kose deg masse med den gode mannen!

Gjest one.com
Skrevet

lurer på hva du mener om samme fyren om 10-20 år.. :P

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Hva er det for noe å skrive? La TS få kose seg med mannen nå, og du skal se at hun kanskje mener akkurat det samme om 20 år!

Skrevet

Her er det noen som er litt misunnelig ja. Ha, ha! Idiot! Selv om du ikke har en så fantastisk kjæreste, så må du vel ikke dra andre ned i elendigheten din, eller?

Kooos dere :) Jeg har også en vidunderlig mann og jeg VET hvor godt det føles! La oss bare nyte det :D

Skrevet

Alltid så kos å høre slike lykkehistorier. Er akkurat det samme her i gården og nå koser vi oss i sommervarmen og gleder oss til mange ukers ferie :)

Lykke til begge to, tror dere virkelig fortjener hverandre :)

Gjest *smak*
Skrevet

Så koselig å høre glad-historier også. Jeg unner deg denne kjæresten av hele mitt hjerte og jeg er sikker på at dere har det like fint om 20 år (forøvrig tåpelig sagt av gjesten). Det finnes så mange flotte mennesker der ute som har så mye å gi, du er heldig som har truffet en av dem. Jeg også har truffet en mann som støtter meg og skjemmer meg bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...