Gjest Gjest_nanna_* Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Noen som har prøvd den nye maskaraen fra L'oreal? Husker ikke hva den heter, men det er den som skal gi vippe extensions-effekt
aprikos Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 L'oreal Double Extensions? Den som er hvit- og burgunderfarget i pakningen? Jepp, den har jeg prøvd. Men vet ikke helt hva jeg syns om den enda. Får definivit lengre vipper, men de klumper seg litt sammen og jeg syns det er styr å ta den av om kvelden. Man må nemlig fukte vippene med varmt vann i 30 sek før man får av mascaraen. Men lengre vipper, definitivt
Gjest ts Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Takk for svar Jeg har hatt vippe extensions en stund nå, men har bestemt meg for å slutte (man blir AVHENGIG).. derfor trenger jeg en maskara som gir de tykkeste og lengste vippene man kan få uten å lime på noe. Tenkte det var lurt sånn at det ikke blir en voldsom overgang, nå er jo folk vandt til å se meg med skikkelig kamel-øyevipper
PoisonIvy Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Den heter Double Extension Beauty Tubes Har brukt den i et par uker nå og jeg er kjempefornøyd! Man må være litt forsiktig når man tar den på, så det ikke klumper seg... men det er verdt det! Sitter mye bedre enn annen mascara, renner ikke og er lett å ta av - selv om det er uvant (må liksom dra "tubene! av vippene) Anbefales!!
momo Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg synes den er utrolig klissete og klumpete, men den gir definitivt lengre vipper.
Rexina Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jeg liker den kjempegodt:) Har hatt den noen uker nå. Gir mye lengre vipper enn jeg har fått med de andre maskaraene jeg har brukt. Lett å legge og lett å fjerne: pleier å vaske ansiktet med renseprodukter og når jeg har skylt vekk rensen er de tubene løsnet fra viddene og er bare å dra rett av:) Men den sitter ikke helt perfekt da.. Bruker en antibateriell krem i ansiktet nå pga brennkopper, og den er så fet at makareaen "smelter" litt og etterlater litt sort under øynene utpå dagen. Ellers sitter den som støpt!
milla-mor Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Jeg synes den var skikkelig dårlig, jeg... Eneste er vel at den ikke smitter av. Nei, jeg må kjøpe en annen så fort som mulig.
Gjest hyggelig Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 L'oreal Double Extensions? Den som er hvit- og burgunderfarget i pakningen? Jepp, den har jeg prøvd. Men vet ikke helt hva jeg syns om den enda. Får definivit lengre vipper, men de klumper seg litt sammen og jeg syns det er styr å ta den av om kvelden. Man må nemlig fukte vippene med varmt vann i 30 sek før man får av mascaraen. Men lengre vipper, definitivt enig med deg. man får lengere vipper men et styr å ta den av om kvelden. jeg bruker den bare hvis jeg skal noe spesielt, ellers holder jeg meg til den "vanlige" mascaraen min.
Phuong Dang Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Det finnes noe som heter Talika eyelash conditioner som du får kjøpt på vanlige parfymeri. Prisen er 260 kr, og du legger den under den vanlige mascaren du bruker. Har brukt den sjøl noen mnd, har fått tykkere og lengre vipper =) Den taes på om morgonen og kvelden, når du ser at effekten er nok minker du til 1 gang om dagen. Du kan bruke den med mascara eller utan, effekten er det same.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå