Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shayla
Skrevet

Hei!

Noen her inne som har prøvd Wii Fit som treningsprogram??

Jeg vurderer å kjøpe dette, da jeg synes det er enklere å trene hjemme enn å måtte reise til ett treningsstudio.

Jeg skjønner at jeg ikke kan bruke Wii Fit til å gå ned masse i vekt og få super kondis.

Men om det fungerer som ett "holde seg i form" program.

Har prøvd det bare en rask tur og syntes det var gøy :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg synes det var kjempemoro, men supereffektiv trening er det ikke. Men "moro" og "bevegelse" sammen er kjempebra combo. Absolutt bedre enn å sitte i sofaen i alle fall ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nettopp skaffet med Wii Fit og synes det er kjempemoro! Jeg trener minst 30 minutter hver dag (effektiv trening) og blir både sliten og støl av det. Tror på at det er effektivt så lenge man velger riktige øvelser.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har nettopp skaffet med Wii Fit og synes det er kjempemoro! Jeg trener minst 30 minutter hver dag (effektiv trening) og blir både sliten og støl av det. Tror på at det er effektivt så lenge man velger riktige øvelser.

Oppdatering: på en uke har jeg gått ned 2 kg!

Gjest Shayla
Skrevet
Oppdatering: på en uke har jeg gått ned 2 kg!

OJ!! Det er jo kjempe bra. Dette må anskaffes!

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er supereffektiv trening, kunne aldri erstattet vanlig trening med Wii Fit. Styrketrening, og yoga er de beste, balanseøvelsene er morsomst og kondisjonstreningen så som så, men det sier seg selv at det ikke kan bli så intenst når man ikke kan hoppe på brettet.. Dessuten skal man være barbent, og det takler ikke føttene mine.

Men det er gøy da :)

Absolutt bedre enn å bare sitte i sofaen og slappe av..

Den gjør meg også mer bevisst på holdninger og at jeg overbelaster den ene foten, noe jeg egentlig er klar over, men som jeg burde jobbe med og det hjelper den meg med.

Det er også motiverende å bli "målt og veid", og få tips/råd for at det skal gå riktig vei.

:)

Skrevet

Jeg er kjempeglad for at jeg kjøpte wii fit! Fikk det på lanseringsdagen i slutten av april, og har siden det gått ned flere kilo, selvfølgelig i kombinasjon med raske gåturer utenom + bedre kosthold. Selv om ikke treninga i seg selv er supereffektiv, er det bedre å jogge mens man ser på tv enn å bare sitte i sofaen..! Og som andre her sier, motiverende med vekt/målinger!

Skrevet

Så man blir også veid og målt og får opp resultater jevnlig!

Det hørtes egentlig veldig inspirerende ut.... Da er det lette å se resultatene også!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg syns Wii Fit er kjempe effektiv. Jeg har gått ned flere kg siden jeg kjøpte det. Storkoser meg når jeg spiller. Blir kjempe støl. Når jeg fikk boksingen ble jeg kjempe støl i armene. Er genialt å få målt, selv om det ikke alltid stemmer. Man må holde seg mer rettet mot vekten, siden BMIen kan være litt misvisende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...