Gjest Sola Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Blir på en måte litt en prøverdagbok, men gjester kan ikke lage dagbok i dagbok forumet, og prøver jeg å skrive innlegg som innlogget lukker bare siden seg.. Sluttet på p-piller 9 mai. Brukt det i 5 år. 12-15 mai fikk jeg siste pillemens. Brukt kondom frem til idag for hadde egentlig tenkt å vente et par mnd med prøvingen, men vi hopper i det Hadde litt rare blødninger de siste pillebrettene mine, men håper å få igang normal syklus nå. Håper og tror at EL kanskje kan være rett rundt hjørnet hvis syklusen er i nogenlunde mønster. Mest vanlig er jo syklusen 28 dager, dvs EL finner sted 14 dager før mens, og 14 dager etter siste mens. Dvs, er alt på plass burde jeg få EL fra idag til noen dager fremover. Skriver dette bare for å lufte tankene litt. Gleder meg slik til å bli prøver. Håper alt klaffer ganske fort og at vi ikke må vente veeldig lenge. Er veldig klare for barn begge to. Jeg er 21 og han er 24. Har hus, hund, 2 stk stajsonsvogner så alt er egentlig i boks.. Men, noen som vet hvorfor?Igår kveld hadde jeg litt friskt rødt blod på papiret, og idag litt brun utflod.
Gjest Gjest_Andrea_* Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Men, noen som vet hvorfor?Igår kveld hadde jeg litt friskt rødt blod på papiret, og idag litt brun utflod. Høres ut som EL, spør du meg. Jeg har nesten alltid en liten blødning på EL og litt brunt dagen etter. Lykke til!!!
Gjest Sola Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Har fulgt godt med etter EL slim, men er jo ny i dette da så.. Var litt friskt rødt blod hvis jeg dyttet papiret mot skjeden. Og litt brunt idag. Er EL over da el kan jeg ha EL fortsatt? Hoppe i høyet så fort gubben er hjemme fra jobb da
Gjest Gjest_Andrea_* Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Har fulgt godt med etter EL slim, men er jo ny i dette da så.. Var litt friskt rødt blod hvis jeg dyttet papiret mot skjeden. Og litt brunt idag. Er EL over da el kan jeg ha EL fortsatt? Er ikke helt stø i dette, men har lest bl a på pernille info at man er ekstra fruktbar når det er blodspor i EL-slimet. Har også lest at EL er siste dag med EL-slim. Men detaljene her er jeg ikke helt stø i. Det er vel egentlig bare å gripe tak i gubben og Enjoy
Gjest Sola Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Okei, :) Må nok hoppe i høyet så fort han kommer hjem ja.. har egentlig ikke lagt merke til noe EL slim, på papiret har det kun vært noe litt glinsende. Men ikke slim aktig i det hele tatt,. Heller ikke noe seigt som det snakkes om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå