Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Ser etter en mascara (må være vannfast, siden det er det eneste som får de rette, korte vippene mine til å holde seg BUET etter at jeg har brukt vippetang) som gir skikkelig WOW effekt. Litt sånn falsk øyevippe look Har prøvd Diorshow og en del andre dyrere mascaraer, men har funnet ut at vannfast er det eneste som fungerer. Problemet med vannfast igjen er at de ofte er ganske tynne, og gir dårlig volum. Finnes det en vannfast som gir volum, holder vippene i bøy OG gir lengde?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Kanskje du kan prøve en sånn maskara som fikserer favorittmaskaraen din og gjør den vannfast? se her: http://int.clarins.com/main.cfm?prodID=1065 Har ikke prøvd dette selv, så kan ikke gå god for at det funker, men kanskje det er verdt et forsøk. Når det gjelder selve maskaraen, liker jeg Lancome fataleog Max factor Masterpiece (volumversjonen).
Gjest hyggelig Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 (endret) helena rubenstein har en veldig bra "dings" (husker plutselig ikke hva det heter...men den ser ut som en vanlig blank mascara) som man skal påføre etter at man har tatt på seg vanlig mascara. denne "dingsen" gjør at mascaraen blir vannfast. jeg har en slik selv, kjøpte den på strawberrynet. fungerer veldig bra- mascaraen blir faktisk helt vannfast! huff det ble litt rotete dette her, men skylder på at klokka faktisk er 00.30 og det er natt til søndag håper du skjønner hva jeg mener likevel. edit:skrivefeil. sms har ødelagt stavinga mi.. Endret 24. mai 2008 av hyggelig
Freckles Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Helena rubenstein queenlash er den beste vannfaste jeg har vært borti. Bruker den nå i pollensesongen.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg synes ikke Queen Lash gir noe "WOW-resulatat". Den gir en relativt naturlig look, så det er nok ikke helt hva jeg er ute etter. Vil ha noe som virkelig synes. Partymascara! Helst en som gir mye volum (hvis det er mulig, uten å tynge vippene slik at de mister bøyen)
Freckles Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 På meg blir den meg blir den wow når jeg bruker flere lag..men er født med relativt mye øyevipp så det skal egentlig ikke så mye til
laperla Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Har du prøvd den nye til Estee Lauder? Zero smudge Double wear? Den er så godt som vannfast uten å være det. Den holder virkelig. Vaskes bort med varmt vann. Den kan en bruke fra tidlig morgen til sent på natt, og vippene er like fine. Har dumme, korte rette vipper, og får kjempe lange og pene vipper av denne. Jo fler lag en legger på, jo mer partylook blir det. Ellers må Fatale fra Lancome nevnes igjen. Litt uvant i begynnelsen, da børsten er spesiell. Men den gir masse lenge og volum. Usikker på om den finnes i vannfast utgave, bruker den Fix mascaraen fra Clarins om det skulle være nødvendig da.
PoisonIvy Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 L`Oreal Double Extension Beauty Tubes!! Holder hele dagen (også nå i Pollen sesongen) uten å renne og vaskes* av med varmt vann. * må dras av.. Er på en måte rør/tuber som legger seg rundt øyevippene. Høres kanskje rart ut, emn jeg likte den veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå