Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LittleCheek
Skrevet

Hvilket produkt fremhever kinnbeina best? Highlighter, rouge, solpudder, eller noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg highlight, gjerne en som skinner litt akkurat på kinnbeina. Legg vanlig rouge eller solpudder under. Da fremheves kinnbeina. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kan jeg bruke en lys concealer (den samme som jeg bruker til å dekke de mørke ringene under øynene mine) i stedenfor highlighter? Eller må det være noe blankt?

Skrevet

Jeg bruker bittelitt Warmth fra B.E under kinnbeina. Touch Elat fra YSL er bra på kinnbeina. Dette funker bra på meg :)

Gjest Evine
Skrevet

Mitt råd er Guerlains nye sommer-solpudder som er nytt av året. De selger matchende øyeskygge og de er bare dritt-lekre ..

Guerlain Terracotta

Årets Terracotta-look ha hentet inspirasjon fra selve effekten solnedgangen har på huden vår. Visste du at den får forskjellige nyanser etter som hvor i verden den går ned? Guerlains nye sommerprodukter etterlater mye, metalliske effekter på huden for å gi glans og lys. 3 ulike looker - fra den mest intense til den mer myke...la deg forføre!

Terracotta Orient Sun Powder: inspirtert av den orientalske solnedgangen som etterlater et frisktm mykt rosa skjær på huden. Kropp og ansikt stråler med en transparent, strålende glød.

Terracotta Indian Bronze: inspiretrt av den gyllne solen i India som etterlater en perfekt gullnyanse for en nydelig og sofistikert aura på kropp og ansikt.

Terracotta African Rythm: har fanget den unike effekten til den afrikanske solnedgangen idet den etterlater sine kobberfargede toner og eksepsjonelle glød på huden. En strålende effekt som må oppleves!

Kr 495 for alle.,

Terracotta Tajine Metal Eye Shadow: en nydelig juvel for øynene dine! En kompakt skygge med superfint metallisk shimmer. De naturlige nude-tonene smelter på øyelokket og gir øynene og blikket en naturlig, sensuell og oppsiktsvekkene glans. Finnes i fargene Blonde Metal 01, Brunette Metal 02 og Dark Metal 03.

Kr 265 for alle.

Gjest Gjest
Skrevet

Det hørtes virkelig lekkert ut :D

Men er ikke solpudder blankt da? Da vil det vel tiltrekke seg oppmerksomhet når man legger det under kinnbeina, i stedenfor å flytte fokuset opp der man vil ha det?

Kan jeg bruke et mørkt pudder/foundation/rouge i stedenfor solpudder? Jeg trenger nemlig noe som kan brukes som kontur i andre deler av området (bl.a haken), og da er jeg usikker på om noe blankt gjør seg.. :)

Gjest Evine
Skrevet
Det hørtes virkelig lekkert ut :D

Men er ikke solpudder blankt da? Da vil det vel tiltrekke seg oppmerksomhet når man legger det under kinnbeina, i stedenfor å flytte fokuset opp der man vil ha det?

Kan jeg bruke et mørkt pudder/foundation/rouge i stedenfor solpudder? Jeg trenger nemlig noe som kan brukes som kontur i andre deler av området (bl.a haken), og da er jeg usikker på om noe blankt gjør seg.. :)

Ja - det er virkelig lekkert .. jeg bare måtte kjøpe det :sjarmor:

Jeg så på Trinny og Susannah for lenge siden og da lærte jeg å "suge" inn kinnene og legge skygge på den delen av kinnene som ble "sugd inn" ... hehe ... Ikke så lett å forklare - men jeg lærte ihvertfall å legge skyggen i ansiktet ... I motsetning til tidligere da jeg la solpudder/rouge direkte på kinnbena.

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, men jeg bare lurte på om et pudder som inneholder glitter/skimmer/skinnende partikler (som solpudder vel gjør?) er optimalt til å skape skygge? Den gyldne/skinnende gløden vil jo motarbeide skyggevirkningen, siden den tiltrekker seg lys. Derfor lurte jeg på om et matt produkt kanskje er bedre, når man skal skape en illusjon av skygge. :)

Skrevet

Hvordan legger folk rouge/solpudder? Jeg bruker å snurpe inn leppene å legge fargen under skinnbenene på en måte.. Blir de fremhevet bedre ved å legge pudderet oppå?? Har aldri gjort før..

Gjest Gjest
Skrevet

Man skal legge det mørke under kinnbeina og det lyse oppå, for å skape en illusjon av at kinnbeina er høyere enn de egentlig er (dvs skape en illusjon av at de er så høye at lyset faller på dem, og det blir skygge under dem)

Derfor bør man unngå skinnende, lys-tiltrekkende puddere (f.eks solpudder) til å bruke som skyggelegging, da disse vil fremheve i stedenfor å skyggelegge.

Enkelt og greit: Mørk og matt forminsker og skaper skygge. Lyst og blankt fremhever.

:)

Skrevet

Noen som har noen tips til "lys og blank"? Jeg har rouge og solpudder (uten skimmer) som jeg er fornøyd med, men trenger noe for å toppe det.

Flere som har erfaring med Touch Elat fra YSL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...