Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Når dere er på dealern, jeg mener alvorlig på dealern med en fyr - over lang tid, hvordan hadde dere reagert om dere fikk vite at han samtidig holdt på med noen andre? Er det fy-fy og kroken på døra, eller er det "lovlig"?
Gjest TS Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Da hadde jeg mista interessen tvert Det var det jeg gjorde, men har i ettertid lurt på om jeg var for streng - om man kan kalle det det.
Gjest Mann 24 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Jeg hadde ikke likt det hvis det lå i kortene at vi kom til å bli sammen etter hvert. Synes det virker respektløst. Noe annet er det hvis man bare har en god tone og egentlig ikke har noe alvorlig på gang. Da hadde jeg nok fremdeles ikke likt det, men det hadde ikke vært nok til at jeg hadde mistet interessen.
Gjest TS Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Jeg hadde ikke likt det hvis det lå i kortene at vi kom til å bli sammen etter hvert. Synes det virker respektløst. Noe annet er det hvis man bare har en god tone og egentlig ikke har noe alvorlig på gang. Da hadde jeg nok fremdeles ikke likt det, men det hadde ikke vært nok til at jeg hadde mistet interessen. Det lå veldig i kortene.. hadde vært på flere ferieturer sammen, hadde nettopp bestilt en ny tur osv.. Da fant jeg plutselig ut at jeg ikke var den eneste høna i halmen for å si det sånn. haha stor tanke virksomhet rundt dette.. han mener han ikke har vært utro, for vi var jo ikke sammensammen.
Gjest Tigress Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Vel, viss dere ikkje var saman i hans auge, vel så er det ikkje utruskap. Kan hende de burde avklara om de var saman eller ikkje. "We were on a break!" De husker vel alle Friends, og kor vetlaust Rachel reagerte når Ross hadde seg med ei dame medan dei hadde pause. Visar berre at ein kommunisere om slikt, og at ein pause berre er noko tull.
Gjest TS Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Vel, viss dere ikkje var saman i hans auge, vel så er det ikkje utruskap. Kan hende de burde avklara om de var saman eller ikkje. "We were on a break!" De husker vel alle Friends, og kor vetlaust Rachel reagerte når Ross hadde seg med ei dame medan dei hadde pause. Visar berre at ein kommunisere om slikt, og at ein pause berre er noko tull. Riktig - riktig.. helt enig i det du sier. det er bare dette med denne følelsen av at han ikke respekterte meg som er vond.
Frøken Freken Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Greit nok at man ikke er sammensammen, er jo ikke snakk om utroskap sånn sett. Men det er jo ikke akkurat pluss i boka når du tror du er den eneste, men så er du ikke det likevel. Så selv om det ikke er snakk om utroskap, så hadde det ikke vært aktuelt for meg å fortsette noe hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 For min del var det ille nok å vite at det var forholdsvis kort tid mellom meg og x-en. Så at han hadde drevet og rotet, og ikke minst hatt sex med andre samtidig som vi var på flørteren hadde nok satt en effektiv stopper for ting. (Og ikke for å snakke om den oppvasken som hadde blitt om han hadde hatt sex med meg, og andre "samtidig" og dermed utsatt meg for smittefare. Det er faktisk ikke andre som har rett til å velge om jeg skal ta den risikoen det er å ha sex med noen som kan være smittet av en annen. Kondomer vil aldri bli 100 % sikre, så nei, jeg stoler ikke på de når det gjelder min egen helse)
angeleyes Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Det er ikke utroskap, men jeg hadde ikke orket å forsette med denne typen. Synes det viser en mangel på respekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå