Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #1 Del Skrevet 9. april 2002 Denne filmen er SÅÅ bra!!!! Var å så på søndag, ble så "med" i filmen at jeg glemte å puste omtrent!! En sann filmopplevelse av de få! En av de desidert beste filmene jeg noengang har sett faktisk! Vakre Maria Bonnevie er helt rå, helt perfekt for sin rollefigur og den lille jenta er også utrolig imponerende!! Å, har nesten lyst til å gå å se den engang til altså! Til dere som ikke har sett den-gjør det! Til dere som har sett den-hva syns dere om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2002 #2 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg syns også denne filmen var fantastisk! Har lest triologien om Dina, og syns bøkene var veldig gode. Bonnevie spiller kjempegodt i denne filmen, og passer perfekt i rollen som Dina. Satt igjen med en ekkel klump i magen da filmen var ferdig. Min venninne, som ikke hadde lest boka, syns også det var en god film. Litt dumt at den var på engelsk. Kunne godt ha vært på norsk syns jeg. I og med at engelsken ikke var så mye å skryte av... hadde blitt et lite problem for Depardieu kanskje, men? Syns det var mange vakre bilder fra den nordnorske naturen. Vakkert filmatisert og redigert. *sukk* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 En veldig intens og kraftfull film. Jeg likte den veldig godt men har ikke lest bøkene. Har derimot bestemt at det blir det neste bokprosjektet jeg skal begynne på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg har også sett den og synes Bonnevie og den lille jenta gjør en fantastisk jobb. MEN hva er budskapet? Jeg gikk ut med en svært spørrende følelelse etter at den var ferdig: "So What" tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå