junibrura Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Nå begynner bryllupet å nærme seg!! Bare 4 uker igjen....og jeg begynner å kjenne det i kroppen. Jeg har "mareritt" om natta for alt som kan gå galt. 1. Kjolen passer ikke lengre, - jeg har lagt på meg. (Jeg prøvde kjolen sist i februar..... 2. Frisyren blir ikke slik jeg har tenkt . (Frisøren sier at det ikke er nødvendig med prøvetime, bare samtaletime..) 3. Makeupen blir billig og stygg. (Aner ikke hvem som skal sminke meg, -det var noen på frisørsalongen som tok på seg slike oppdrag) 4. Maten er kald og ikke noe god (Ubegrunnet kanskje, - vi skal på byens beste hotell) 5. Gjestene kjeder seg. ( vi blir bare nærmeste familie, med mange unger, ca 25 stk med 10 barn) 6. Fotografen og jeg blir ikke enig, og jeg blir misfornøyd med bildene ( Fotografen har godt rykte og er ålreit...) UHÆÆÆÆ! Er det noen som har det på samme måte?? Regner med at dette er bryllupsnerver og at det er relativt normalt, men likevel ganske plagsomt...
Saeria Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Det er helt normalt. Kjolen passer nok. Hvis ikke, er det vel ingen kunst å sy den inn eller legge den ut. Mange bruder stresser sånn at de gjerne tar litt av rett før bryllupet. Du blir nok fin på håret og vedkommende som skal sminke, har nok god erfaring med brude make-up. Gjestene kommer fordi de selv ønsker å feire dagen med dere. Barn kjeder seg sjelden når de har andre barn å være med. Mat og fotograf går nok i boks. Hotellet er anerkjent, likeså er fotografen. Fotografer jobber med mennesker, og dyktige fotografer får alltids frem det beste i den enkelte. Så du kan nok slappe av. Skylde på bryllupsnervene og se at dagen kommer til å bli fantastisk for dere begge.
junibrura Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Det er helt normalt. Kjolen passer nok. Hvis ikke, er det vel ingen kunst å sy den inn eller legge den ut. Mange bruder stresser sånn at de gjerne tar litt av rett før bryllupet. Du blir nok fin på håret og vedkommende som skal sminke, har nok god erfaring med brude make-up. Gjestene kommer fordi de selv ønsker å feire dagen med dere. Barn kjeder seg sjelden når de har andre barn å være med. Mat og fotograf går nok i boks. Hotellet er anerkjent, likeså er fotografen. Fotografer jobber med mennesker, og dyktige fotografer får alltids frem det beste i den enkelte. Så du kan nok slappe av. Skylde på bryllupsnervene og se at dagen kommer til å bli fantastisk for dere begge. Tusen takk for beroligende ord. Innerst inne vet jeg jo dette selv, men det er vanskelig å fokusere på det fornuftige når datoen nærmer seg. Jeg skal huske å puste...
Saeria Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Ja, puste er en lur ide. Lurer meg på om jeg blir likens når min dag nærmer seg. Da må jeg i såfall spole tilbake til egne kloke ord.
Sommerfugl76 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Håper det er normalt med mareritt for jeg har hatt det i månedsvis og det er enda to måneder igjen til bryllupet... Sukk... Jeg har kanskje en litt annen type mareritt enn deg Junibrura, men sikkert like plagsomme I natt drømte jeg at jeg kom til kirken med håret hengende rett ned. Det skal være oppsatt. Også hadde jeg masse blå og grønn øyeskygge på kinnene. Det skulle visst fremheve kinnbena... Hun som skulle redde håret mitt i siste liten sa at de hadde løshår og kom med masse tørkepapir som hun surret rundt håret mitt. Ellers har jeg drømt mange ganger at jeg kommer for sent til kirka, at ingen vil hjelpe meg å rekke det, at jeg hiver meg i en båt for å rekke det, at det kommer mange ubudne til kirka for å lage bråk, at det kommer flere ubudne på middagen for de hadde så lyst på god mat, at vi ikke er ferdig med bordkortene og bordpynten når gjestene kommer osv. Husker (heldigvis) ikke alle de sprøe drømmene Det er rart for vi er ganske godt i rute, føler at vi har oversikten og har mange som hjelper oss. Er vel bare så spent og tenker mye på bryllupet Vil jo så gjerne at dagen skal bli fin for alle.
LilleSiri Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Drømmer masse rart alt nå jeg Lurer på om det kommer til å bli værre jo nærmere vi kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå