Gå til innhold

bursdagspresang til kjæresten min

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forelska_*
Skrevet

Trenger tips til hva jeg kan kjøpe til kjæresten min i bursdagspresang....

han er i midten av 20-årene og har bursdag i juni....

han har virkelig vært en helt fantastisk mann gjennom disse 4,5 årene, og særlig det siste året har vi snakket en del om ekteskap + barn... de andre bursdagene/jul har han fått helt greie presanger:

- dvd'er

- kule t-skjorter

- fotball effekter osv

men jeg vil så gjerne gi ham en fin presang som er litt mer spess, noe originalt, tingen er at jeg er student og har lite penger, så jeg må begrense meg til ca 700kr.....

vet at dere ikke kan finne den perfekte presangen til ham, men trenger innspill fordi jeg står helt fast.... han er foresten ikke en klassisk smykke person - men vet at han kunne tenkt seg et kjede/armbånd/ring i en litt røff stil...

bor i nærheten av Bergen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min fikk sist et årsabonnoment til et utenlandsk magasin om hans hobby, tror han var ganske gla ;)

Det koster ofte ikke så vanvittig mye heller.

Ellers har han fått gjennom tidene diverse litt finere klær (ting han ellers selv ikke hadde brukt så mye penger på), cd-er, dvd-er, bøker, parfume, barberingsmaskin, verktøykasse, Mcgyver-kniv, hodelykt, diverse turting.

Skrevet

Har han noen interesser? Er han friluftsmenneske (eller kunne han bli det?), liker han musikk eller sport.. ?

Gode gaver er ikke de samme for alle ;)

Skrevet

Alle menn bør ha mansjettknapper, og alle menn bør få mansjettknapper av sin (fremtidige) kone. ;) Om du leter litt finner du mansjettknapper og matchende slipsnål til rundt 700 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...