Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange har sikkert fått med seg alt oppstyret om lanseringen av den nye serien med TVer fra LG. Det ble lagt ut "trailere" om den mystsiske Scarlett, spilt av en norsk jente.

Men når jeg nå ser reklamen, klarer jeg ikke helt å bestemme meg for om det er litt ekkelt eller ikke.

De kaller TVn for Scarlett og skriver "She's dazzling" i reklamen. Legger med andre ord stor vekt på at det er en dame. I tillegg er denne TVn den eneste jeg har sett som er "knullbar", den har faktisk et hull med omkrets som en penis. Er dette litt småekkelt, er det "kult", og tror dere det er meningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk, hehe. jeg glemte visst å legge til linken.

Her er også en.

Skrevet
I tillegg er denne TVn den eneste jeg har sett som er "knullbar", den har faktisk et hull med omkrets som en penis.

:ler:

Unnskyld at jeg ler, men dette var det veldig?

En penis har ikke "en" omkrets. Og hvis tv'en er "knullbar" med et hull som vist på bildet, ja da beundrer jeg den mannen som gidder. Han kan sannelig ikke være kravstor.

Jeg syns du overreagerer, ts, men det er min mening.

Gjest Gjest
Skrevet

Fy søren , har de laget et hull med tv rundt? Det er det verste jeg noen gang har sett- og jeg er en flittig gjest på kondomeriet!!! (S)jokk :)

Skrevet

Hull? Senket av/på-knapp?

Jeg så på den bittelille reklamesnutten for tv'n og klarer ikke for mitt bare liv å forstå hvordan du greier å gjøre dette til noe negativt, seksuelt og antakelig kvinneundertrykkende. Lighten up!

Skrevet

hehe! jeg bare synes det var litt morsomt jeg, ser at et kanskje kunne virke litt annerledes... kjedet meg litt og synes dette var litt moro, men så tenkte jeg at kanskje det egentlig var litt småekkelt. Er så light så!

Skrevet

Uff ja, der ser man hvordan mangel på tonefall og ansiktsuttrykk kan skape misforståelser. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...