Grooo Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Vi kjøpte flybiletter for en måneds tid siden, Torp-Glasgow tur/retur en gang i sommer. Så fikk vi mail i går om at avgangene var gjort om, slik at vi nå skulle dra fra Torp klokka tolv på formiddagen i steden for fem på ettermiddagen, og hjem ni på morgenen i steden for klokka to. Dette passet skrekkelig dårlig med våre planer. I mailen stod det veldig lite informasjon på norsk, men midt inne i den stod det på engelsk at om tidene var forskøvet mer en tre timer den ene eller andre veien kunne man sende brev med spm. om å få refundert bilettene. Vi tolket det nermest som om at man måtte sende en slags "søknad", men at det ikke var stor sjans... Det stod også at om man ville endre til en annen dag tilkom det et gebyr, samt at man måtte betale mellomlegget fra billettypen man hadde til billigste ledige bilett. Dette ville for vårt vedkommende bli ganske dyrt, så det var ikke en løsning. Da vil vi heller ta turen en gang det passer bedre for oss med de nye flytidene dems. Jeg tok mot til meg og ringte dem selv om det ikke stod noe om at man kunne ordne det på den måten, og vips, så hadde jeg en avtale om at pengene våre skulle komme inn på kontoen min igjen i løpet av 5-7 dager, det var ikke noe problem i det hele tatt. Ble litt overrasket, har jo hørt at de er bortimot umulige å ha med å gjøre når det gjelder endringer og andre "problemer"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har faktisk hørt BARE positive ting om Ryan Air jeg. har aldri reist med dem selv, men har bestilt billetter for andre og fått endret datoer/tider på telefon. Det koster noen kroner å endre reisedato vanligvis, men det har aldri vært noe problem å fikse det. Har planer om å ta en Weekendtur med Ryan Air til sommeren hvis vi har tid/lyst/råd. Det koster jo veldig lite å fly med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. mai 2003 #3 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har reist mye med Ryan Air, og er veldig fornøyd. Har ikke opplevd verken det ene eller det andre - servicen har vært upåklagelig, og de tre siste gangene har flyet reist opptil en halv time FØR den opprinnelige tiden. .. ikke minst så har vi fått billige billetter. Vet at mange klager på at "de billige billettene som annonseres ikke finnes". Men vi har altså fått tak i billetter til gode priser alle gangene vi har forsøkt. (400 kroner t.r til Glasgow to ganger, 300 kroner tur retur til London og 400 kroner tur retur til Stockholm i pinsen.) Så jeg er enig - Ryan Air er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå