Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt og er kanskje litt i tvil.

Hun blir tre år etter sommeren, og er veldig sjenert når det er mye mennesker og mange som hun da også ikke kjenner.

Hvordan vil det gå når hun skal gå opp kirkegulvet alene forran meg? Er redd det blir litt kaos jeg, for jeg gruer meg veldig selv til å gå den biten.

Og egentlig skal hun gå bak meg for jeg har langt slep på kjolen og slør som er litt lenger enn kjolen igjen. Da tenker jeg...hvis hun går bak kanskje hun går litt for nærme og får tråkket på sløret mitt så det blir dratt av hodet :gjeiper:

Merker jeg blir litt stresset siden det har blitt prat om brudepike,sambo har litt mer lyst enn meg til ha det,det er dattera til søstra han :) Hun er jo kjempe søt da,men tror jeg vil være så stresset når jeg skal opp det gulvet og bedre blir det vel ikke hvis hun plutselig stopper opp,kanskje vil gjemme seg bak meg for alle som står å ser på osv.

Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Gjest Pysepus
Skrevet

Trenger hun å gå opp kirkegulvet da? Evnt. kan dere finne på noe slik at din forlover og hun går opp kirkegulvet før musikken starter og du går inn?

Skrevet

Hun kan jo bli leid opp mens hun strør kronblader på gulvet eller no?

Skrevet

hmm..mister vel litt av sjarmen hvis hun blir leid opp av an annen voksen person?

Har ikke vært i bryllup med brudepiker før så vet ikke helt hvordan det forgår. Når hun ventuelt har gått opp gulvet da...skal hun da gå å sette seg hos sine foreldre? eller hvor?

Skrevet

Er det et litt større barn som kan følge?

Skrevet
Er det et litt større barn som kan følge?

nei, det er faktisk det eneste barnet :)

merkelig nok,men ingen venner eller andre i familien som har barn.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun kan jo vaere flowergirl, altsaa stroe kronblader paa gulvet foer du kommer?

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg ville sett ann litt og snakket med moren.

Finn ut hvordan hun tror hunv il reagere i en slik situasjon og stol på hennes "dømmekraft".

Jeg tror ikke jeg ville REGNET med en 3 åring...for å sidet sånn...

Naboen vår har ei frempå jente som er tøff i storsett alle situasjoner....hun hadde nok gladlig ogstolt vandret opp alene....men min 3 åring hadde ikke turt å gått opp gulvet alene forran meg og derfor var jeg redd for at det skulle ende med at jeg måtte bære henne (hadde liten lyst til det.)

(Nå var hun bare 2 da vi giftet oss for 1 år siden også da.)

Barn erjo så forskjellige....

Vi kjøpte brudepikekjole til henne og hun hadde blomsterbukett, men hun satt godt på armen til mormor under seremonien.

Når vi var ferdige og tok bilder var hun med igjen :)

Endret av *Emma*
Skrevet

Tørrtrene først? Har vært i bryllup hvor små barn fikset det å gå alene opp kirkegulvet helproft, og en gang hvor en av brudepikene ( de var et følge på fire-fem stykker eller noe sånt, med minstemann først og stigende alder bakover ) hvor det ble så skummelt at det ble bråstopp. Men hun fikk sitte på hofta til en av de større jentene ( som plukket henne opp i forbifarten, bra tenkt av en niåring! )resten av veien, og det gikk kjempebra.

Gjest Gjest_jeanee_*
Skrevet

Vår datter på snart 3år og sønn på 8år skal være brudepike og brudessvenn når vi gifter oss i august..jeg har tenkt mye på om vesla plutselig slår seg vrang og absolutt ikke vil holde storebror i hånda opp..

har laget en kurv til henne med falske kronblader oppi..forhåpentligvis blir hun så opptatt av dette at hun fikser fint å gå opp..

Eller så tenkte jeg at jeg og min far (han skal jo følge meg opp) at vi tar en unge i hver hånd..er jo ikke krise om brudepiken og svennen ikke går foran eller bak?..

Skrevet

Ja tror jeg får ta en prat med mora ja :)

Jeg ønsker ikke å måtte leie eller bære henne opp. Er liksom ikke slik jeg ser for meg gangen opp kirkegulvet. Og jeg kommer sikkert til å være helt gele i beina og resten av kroppen kjenner jeg meg selv rett.

Takke for alle svar :)

Gjest Gjest_vivi_*
Skrevet

hei!

Jeg skal ha to brudepiker på 3 år, og en brudesvenn på 5,5år.. Jeg er også ganske spent, de jentene kan nok være litt sjenerte begge to, og kjenner heller ikke hverandre.. Men alle tre er så søte, at uansett om alle løper skrikende i hver sin retning, så blir det søtere med dem, enn uten :) Jeg tror jeg kommer til å være nervøs for meg selv opp kirkegulvet, men tror at nevøen og niesene kommer til å roe meg ned litt, siden de tar endel av oppmerksomheten, og det syns jeg er flott! For min del er det ikke krise om jeg må redde dem på turen opp, jeg er fornøyd sålenge ikke jeg selv går i bakken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...