Gå til innhold

Kunstgress og skillevegg

Anbefalte innlegg

Gjest tacomodo
Skrevet

Jeg prøver å finne noen butikker som har det jeg er på jakt etter, men det er ikke så lett å finne når man ikke vet navnet på de så jeg tenkte spørre her.

Jeg er på jakt etter kunstgress vil verandaen. Sånn grønn heldekkende matte å ha på gulvet så det ikke blir så kaldt under føttene. Mener å ha hørt at det er noen slags knotter under som hjelper på med vann og slikt også. Noen som vet hvor man får tak i slikt?

Så leter jeg også etter en slags skillevegge. Dette er en sånn stående vegg med flere ledd slik at den kan klappes sammen til bare bli en tynn vegg. Sånn du typisk ser på gamle filmer f.eks fra teater når damen går bak for å skifte og så slenges det ene plagget etter det andre over kanten. Jeg har bare funnet *en* på ikea og lurer på om kanskje noen vet om andre steder som selger slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heter det ikke noe sånn som terrassegress og skjermbrett???

Gjest tacomodo
Skrevet

terrassegress og skjermbrett, ja, var ikke verre :D Du er en knupp!

Ser ut til å være særdeles vanskelig å finne noen skjermbrett. Finner bare skillevegger for kontor og sykehus :(

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

husk at det terrassegresset fåes i grått også. synes det er utrolig lekkert det de har på interiørland i hvertfall. kunne aldri tenkt meg grønt, så her blir det grått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...