Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Vi skal hit i september på familieferie. Noen som har vært der som kan fortelle litt om stedet? Er det like bra som det ser ut på bildene? Hva må vi se og oppleve der nede?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 HALLOEN!!!!!! TS her!! Er det virkelig ingen som har vært der altså?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Uansett....det er Tyrkia da. Har vært i Side en gang. Det er en gang for mye. Aldri mer Tyrkia!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Hei! Vi har nettopp kommet tilbake fra Sunwing i Side og kan virkelig anbefale stedet. Flotte rom, reint og fint på anlegget, god mat, hyggelige og blide ansatte, lege/sykesøster tilknyttet anlegget, som vi også fikk bruk for. Flott bassengområde og strand med MASSE ledige solstoler til enhver tid. Badehåndklær også. Vi var ikke på noen utflukter, men angrer på at vi ikke reiste på Manavgat-elven. Men benyttet oss av SPA-tilbudet på hotellet. Tyrkisk bad anbefales. Og så hadde vi mange turer inn til Side. Pleide å reise med dolmus-bussene, og det tok ca. 10 minutter. Det er små minibusser som kjører i ett sett og som stopper når du vifter med armen din. Syntes det var litt dyrt i matbutikken i kjelleren, spesielt bleier, så det bør en nesten ta med seg hjemmefra. Badebleier også, for det hadde de visst ikke... Ellers så kan jeg anbefale å reise til Kumköy som ligger mellom Sunwing og Side, men nærmest Sunwing. Et lite sentrum med masse boder/butikker. Kan virkelig anbefale restauranten Bristol 2000. Der var vi flere ganger. Supergod mat! I Side var vi og spiste på en restaurant som heter "Orfoz" - kjempeflott beliggenhet og utrolig god mat! Ønsker dere god til til Side! Jeg var litt småskeptisk før vi reiste, hadde hørt om innpåslitne tyrkere og matforgiftning, men vi møtte ikke annet en hyggelige og barnekjære tyrkere. Kanskje litt masete i handlegaten i Side, men det er bare til å svare "Norway" og gå videre når de spør hvor du kommer fra. Hadde forestilt meg det MYE verre på forhånd. Blir nok ny Tyrkia-tur på oss iallfall :-)
Nabodama Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 HALLOEN!!!!!! TS her!! Er det virkelig ingen som har vært der altså? Har skrevet mye om Side før jeg, også noen ord om Sunwing resort, men jeg gidder ikke å skrive alt flere ganger. Bruk søkefunksjonen, så finner du info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå