Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Har prøvd å søke litt på forumet, men ble ikke helt klok på noe som oppfylte mine kriterier.. Så mitt spørsmål til dere er da: Finnes det en god foundation eller farget fuktighetskrem (til daglig bruk) som.. -ikke gir kviser -dekker/jevner ut hudtonen ganske ok uten å bli unaturlig -holder seg matt lenge I tillegg hadde det vært optimalt om den hadde solfaktor. Må bruke solkrem fordi jeg bruker MD Formulations uansett, og hadde vært kjekt å kombinere de to for å redusere mengden produkter. Så at MD har hatt en farget krem med SPF 30, som hadde vært midt i blinken, men den var visst gått ut av produksjon.. Noen tips? Blir takknemlig for svar
Nemesis Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Id mineralsminke har spf 15 Har også vært borti dermalogica sin farget dagkrem spf15, men syntes at den hadde litt vel mye glitter i den, men du kan jo ta turen innom en hudpleier og se på disse produktene.
stikkelsbær Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Hvor dekkende er egentlig mineralsminke? Blir man ikke litt sånn glinsende?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Har prøvd å søke litt på forumet, men ble ikke helt klok på noe som oppfylte mine kriterier.. Så mitt spørsmål til dere er da: Finnes det en god foundation eller farget fuktighetskrem (til daglig bruk) som.. -ikke gir kviser -dekker/jevner ut hudtonen ganske ok uten å bli unaturlig -holder seg matt lenge I tillegg hadde det vært optimalt om den hadde solfaktor. Må bruke solkrem fordi jeg bruker MD Formulations uansett, og hadde vært kjekt å kombinere de to for å redusere mengden produkter. Så at MD har hatt en farget krem med SPF 30, som hadde vært midt i blinken, men den var visst gått ut av produksjon.. Noen tips? Blir takknemlig for svar Aqua Fusion Teinte er en fin fuktighetskem med farge fra Lancome!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå