Gå til innhold

lite fotogen eller bare ser man slik ut?

Anbefalte innlegg

Gjest fragment
Skrevet

Jeg varierer mellom å se veldig fin ut på bilder (slik jeg håper jeg ser ut i virkeligheten ;)), og å se ut som en sliten narkoman. Jeg ender svært ofte opp med sistnevnte resultat, fordi jeg ofte har en tendens til å lukke øynene o.l. Er misunnelig på en god venninne av meg som ser fin ut på samtlige bilder. Alltid, uansett, uten unntak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klart ein ser slik ut, ellers ville jo ikkje kameraet klart å fange det opp!

Eeh... Et bilde har to dimensjoner, virkeligheten (i hvert fall for de fleste) har tre.

Gjest Gjest
Skrevet
Eeh... Et bilde har to dimensjoner, virkeligheten (i hvert fall for de fleste) har tre.

Øøøh. Om bilder er aldri så todimensjonerte så gjenspeiler de faktisk hvordan vi ser ut, og ikke aliens fra en annen planet. Det er ikke slik at man ser så fryktelig annerledes ut på bilder kontra RL. Vi er bare ikke vant til å se oss selv slik andre ser oss.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser alltid ut som Elvis på bilder, drar liksom den ene leppa opp på en merkelig måte, kjempegøy,not ;-)

Skrevet
Øøøh. Om bilder er aldri så todimensjonerte så gjenspeiler de faktisk hvordan vi ser ut, og ikke aliens fra en annen planet. Det er ikke slik at man ser så fryktelig annerledes ut på bilder kontra RL. Vi er bare ikke vant til å se oss selv slik andre ser oss.

Her snakker man om de små forskjellene som overgang fra tre dimensjoner til to gjør - ikke om aliens.

Gjest Gjest_alfa_*
Skrevet

Nesen har mye å si for om man er fotogen eller ei.

Jeg har 2 venninner med små, nydelige neser, og de kan gjøre alle slags grimaser og likevel være søte på bilder.

Jeg er overhodet ikke fotogen, men jeg har venninner som sier at jeg ikke ser sånn ut i virkeligheten. :Knegg:

Skrevet
Jeg varierer mellom å se veldig fin ut på bilder (slik jeg håper jeg ser ut i virkeligheten ;)), og å se ut som en sliten narkoman. Jeg ender svært ofte opp med sistnevnte resultat, fordi jeg ofte har en tendens til å lukke øynene o.l. Er misunnelig på en god venninne av meg som ser fin ut på samtlige bilder. Alltid, uansett, uten unntak.

Denne kjenner jeg meg igjen i. Har nesten ikke et eneste bilde som jeg ikke ser ut som et narkovrak på. :eeeh: Jeg ser da ikke dopa ut i virkeligheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...