Gjest Cider Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 God kveld i luken! Jeg er på jakt etter et glidemiddel som ikke smaker vondt. Noen erfaringer?
Gjest Gjest_Stratos_* Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg tror desverre du kan lete lenge hvis du prøver deg på de som er tilsatt smak. Du kommer ikke unna den litt sure undersmaken fra selve glidemidlet. Forsøk heller naturlig olje, mandelolje el. De er ihvertfall så neutrale som det går ann å bli.
Gjest TS Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det finnes jo endel glidemiddel som skal smake frukt og lignende. Er ingen av disse å anbefale? :icon_neutral:
Freckles Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 jo jeg har en med jordbær fra kondomeriet. Den er ikke så værst. Smaker litt som gammelt jordbærgodteri Men jeg er ikke så kresen heller da!
Amalie_85 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 De 3 forskjellige vi har stående nede nå med smak har stått fint der siden vi prøvde dem for første gang (på tide å kasta kanskje) Syns det smaker helt forferdelig kunstig, så jeg orker ikke smaken av det. Men det selges jo, så noen syns nok det er helt grei smak. Tror man må prøve seg litt frem jeg.
Freckles Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Når spiser man glidemiddel? Det er vel mer å regne som en slags "topping"?
Gjest Gjest_mæ igjen_* Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 freia sjokoladesaus. messy, dårlig glid men utrolig godt :-)
Gjest TS Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Når spiser man glidemiddel? Ønsker jo selvsagt å redusere sukkerinntaket mitt! prøver å gå ned i vekt vettu daaah jo jeg har en med jordbær fra kondomeriet. Den er ikke så værst. Smaker litt som gammelt jordbærgodteri Men jeg er ikke så kresen heller da! Jeg er heller ikke særlig kresen. Men vanlig glidemiddel, i alle fall de vi har prøvd smaker jo såpe! greit å ikke være kresen, men ett sted går liksom grensen.
Freckles Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Kanskje du kan mikse ditt eget? Eggehvite med syltetøy i ulike slag. Bortsett fra plomme og appelsinmarmelade kanskje Æsj!!! Nå klarte jeg å gjøre meg selv kvalm igjen......
Gjest glamourgirl Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Gi meg pikk naturell, gitt... Pikk skal da for pokker smake pikk og ikke dårlig jordbærgodteri... *grøsser*
Freckles Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Enig! ..men det er ikke mitt ønske det der med jordbær greiene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå