Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 23. mai 2008 #1 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er en joggeskofantast! Elsker alt som minner om joggesko. Presser ikke noen steder på foten. Kan labbe avgårde uten å tenke på gnagsår og sko som klemmer. Herlig! Men nå kommer sommeren, og jeg har lyst å gå i skjørt. Føler ikke helt at joggeskoene mine passer inn da. Er det noen som har gode råd? Spisse, stramme sko med høye hæler er altså ikke tingen. Aller helst skulle jeg hatt noen småpene sko som samtidig var gode å gå i. Sko som kan brukes til hverdags, når man skal traske rundt i noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gabriela Skrevet 23. mai 2008 #2 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva med ballerinas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. mai 2008 #3 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har sånne sko! En enkel, litt småsøt modell fra Camper, med 2-3cm gummihæl som gir meg "sprett" i skrittene. Kan velge mellom å ha stropp over vristen eller å legge den bak på hælkappa. Gode hverdagssko Modellen heter Helena Bajo og bilder er det på shop.camper.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 23. mai 2008 #4 Del Skrevet 23. mai 2008 Sjekk lillevinkelsko.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 24. mai 2008 #5 Del Skrevet 24. mai 2008 Sjekk lillevinkelsko.no Oj...det var en farlig link gitt Var ikke klar over at en kunne bestille fra lillevinkel over nett... Men greit det nå når jeg har flytta lang ut på landet Myyye fint og gode sko der!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 24. mai 2008 #6 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har funnet to skomerker hos eurosko som er utrolig gode å gå i! Selv pensko med høye heler. De er så myke og støtdempende at det er en fryd! Men nå husker jeg dessverre ikke hva de heter.... Må sjekke når ingen ligger å sover der jeg har skoskapet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 24. mai 2008 #7 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har har sånne både i sort og hvitt, de er veldig gode å gå i og passer fint til mine skjørt/kjoler. Kommer jo litt anpå stilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #8 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har et par pensko kjøpt på dna med 3 cm hæl som er gode og solide å gå i. De har nok godt ut forlengst, men butikken er verdt en titt. Min er erfaring er at det kan bli vanskelig å finne et par gode sko i de aller billigste butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. mai 2008 #9 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er utrolig gla i Ecco. Men flesteparten av sko har jeg kjøpt i utlandet, i Norge er Ecco-utvalg ganske kjedelig ofte (mye sporty, lite kjole-sko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 25. mai 2008 #10 Del Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk for mange gode råd! Skal ut på skoprøving i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå