Gå til innhold

Pene sko, gode å gå i

Gjest Gjest_Lille_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille_*

Jeg er en joggeskofantast! Elsker alt som minner om joggesko. Presser ikke noen steder på foten. Kan labbe avgårde uten å tenke på gnagsår og sko som klemmer. Herlig! :hoppe:

Men nå kommer sommeren, og jeg har lyst å gå i skjørt. Føler ikke helt at joggeskoene mine passer inn da. :sjenert:

Er det noen som har gode råd? Spisse, stramme sko med høye hæler er altså ikke tingen. Aller helst skulle jeg hatt noen småpene sko som samtidig var gode å gå i. Sko som kan brukes til hverdags, når man skal traske rundt i noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sånne sko!

En enkel, litt småsøt modell fra Camper, med 2-3cm gummihæl som gir meg "sprett" i skrittene. Kan velge mellom å ha stropp over vristen eller å legge den bak på hælkappa. Gode hverdagssko :)

Modellen heter Helena Bajo og bilder er det på shop.camper.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*
Sjekk lillevinkelsko.no

Oj...det var en farlig link gitt :fnise: Var ikke klar over at en kunne bestille fra lillevinkel over nett... Men greit det nå når jeg har flytta lang ut på landet :) Myyye fint og gode sko der!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet to skomerker hos eurosko som er utrolig gode å gå i! Selv pensko med høye heler. De er så myke og støtdempende at det er en fryd! Men nå husker jeg dessverre ikke hva de heter.... Må sjekke når ingen ligger å sover der jeg har skoskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har har sånne både i sort og hvitt, de er veldig gode å gå i og passer fint til mine skjørt/kjoler. Kommer jo litt anpå stilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har et par pensko kjøpt på dna med 3 cm hæl som er gode og solide å gå i. De har nok godt ut forlengst, men butikken er verdt en titt. Min er erfaring er at det kan bli vanskelig å finne et par gode sko i de aller billigste butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig gla i Ecco. Men flesteparten av sko har jeg kjøpt i utlandet, i Norge er Ecco-utvalg ganske kjedelig ofte (mye sporty, lite kjole-sko)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...