Gjest BR Skrevet 16. mai 2003 #1 Skrevet 16. mai 2003 Er helt dust når det gjelder data og sånt, so bear with me! Lurer på om det går an å lagre bilder på cd-rw?? Og i så fall hvordan det gjøres...har prøvd å lagre bilder som jeg har i psp på cd-rw, men da står det 'Cannot save.....Folder is read only'.
Gjest Zalomine Skrevet 16. mai 2003 #2 Skrevet 16. mai 2003 Jeg er ikke så sterk i dette selv heller, men man kan fint lagre bilder på cd. Men, man LAGRER ikke på en cd på vanlig vis, det vet du vel? Man må brenne det, altså lagre på en annen plass, og via et cd-brenneprogram overføre det til cd'n (det er dette jeg ikke kan noe om, for det er det min samboer som gjør)
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #3 Skrevet 16. mai 2003 Du trenger et brennerprogram.. Sett i en tom CD i brenneren. Åpne programmet og se om du finner et valg for å brenne enten foto-CD eller data-CD. Hvilket brennerprogram har du da?
Gjest Admin'C Skrevet 16. mai 2003 #4 Skrevet 16. mai 2003 sistnevnte har rett, legg bildene i en mappe åpne brenne program (nero etc) og velg burn datacd om de skal være som i mappen, har du mulighet for å brene fotocd elns så vil du få en presentasjon "slideshow" heter det. Slik er det iallefall hos meg...
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #5 Skrevet 16. mai 2003 du kan bruke en packet writer, så kan du lagre til cd-rw som om det var en vanlig disk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå