Gå til innhold

Grey's anatomy: SPOILER

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Er det flere enn meg her som har sett de to siste episodene av sesong 4? Hva tycks? Jeg ventet på en lykkelig slutt med Meredith og Derek. Kan man si at man fikk det? Når han gikk og sa at hun skulle vente på han helt på slutten, fikk jeg en stygg følelse av at noe kom til å skje. Jeg tviler på at det skal være så lett for dem å være sammen og bygge hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det flere enn meg her som har sett de to siste episodene av sesong 4? Hva tycks? Jeg ventet på en lykkelig slutt med Meredith og Derek. Kan man si at man fikk det? Når han gikk og sa at hun skulle vente på han helt på slutten, fikk jeg en stygg følelse av at noe kom til å skje. Jeg tviler på at det skal være så lett for dem å være sammen og bygge hus.

Jeg så den i sted. Kjempefin episode! Min tolkning av Meredith og Derek:

Derek sa "wait for me" og gikk for å gjøre det slutt med Rose. Dette i motsetning til den gangen han holdt på med Meredith da han fortsatt var gift. Nå vil han ha ren samvittighet og ikke noe dramatull.

For meg var det et tegn på at de begge nå er klare for et mer seriøst forhold. Meredith fikk endelig tatt et oppgjør med fortiden sin. Før hadde hun skikkelig angst for å knytte seg til noen, men nå planla hun hus og barn og greier.

Skrevet

Hva skal de koke suppe av nå, da. Det er grenser for hvor mange ganger disse idiotene kan lage drama, slå opp, bli sammen igjen osv. Og stakkars "rebound-girl" Rose. (hun er pen, forresten. Er ikke så mange pene damer i den serien, og nå vil også Izzie dø, bli påkjørt osv?) Da er det ikke mye fint igjen i den serien.

Det er faktisk mest spenning rundt bi-hovedrolleinnehaverne i den serien der. Spesielt denne Karev, det er en interessant og vanskelig type. Dr. Yang er også spennende å følge med på. Selv O'Malley er mer spennende enn Dr. Dreamy og Grey.

Skrevet

Transmogrifier: Du er mann nr 2 jeg vet om som følger med på den serien ;)

Gjest marihan
Skrevet

Jeg likte episoden veldig godt. Endelig fikk Christina vist hva hun egentlig er god for, skjønner ikke hvorfor dr. Hahn har så mye i mot henne. Endelig fikk sjefslegen flytte hjem til kona og ENDELIG ordnet det seg for Meredith og Derek. Tror ikke de kan bruke mer det forholdet der som storyline, tror de kommer ti å fokusere litt mer på andre nå.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Er akkurat ferdig med å se episoden nå. Likte den godt, men fikk en følelse av at serien ble avsluttet. Den ble jo ikke det - ser det står på ABC's hjemmesider at nye episoder kommer til høsten (i USA). Gleder meg. Spent på om Grey og dr. dreamy kan få det til å fungere..

Edit: ble glad for at Yang endelig fikk satt på plass Hahn..

Endret av Anemsi
Gjest Gjest
Skrevet

Når kommer disse episodene i Norge?

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Hei :)

Jeg så den episoden for en stund siden, ja.

Jeg synes den var kjempebra! :D Jeg gleder meg til sesong 5.

Men hvis dere har lest forskjellige spoilers, kan det være at dere har hørt at rose skal være med litt lenger (spoilerfix.com). Men de skal flytte sammen, det har shonda hvertfall sagt.

Kan nesten ikke vente ;) Jeg tror de nye episodene vises i USA 28 september.

Jeg lurer på hva som kommer til å skje! Også har jeg hørt at det kommer en "love interest" for Christina. Det blir sikkert kjempebra!

Gjest Siripiri
Skrevet
Hei :)

Jeg så den episoden for en stund siden, ja.

Jeg synes den var kjempebra! :D Jeg gleder meg til sesong 5.

Men hvis dere har lest forskjellige spoilers, kan det være at dere har hørt at rose skal være med litt lenger (spoilerfix.com). Men de skal flytte sammen, det har shonda hvertfall sagt.

Kan nesten ikke vente ;) Jeg tror de nye episodene vises i USA 28 september.

Jeg lurer på hva som kommer til å skje! Også har jeg hørt at det kommer en "love interest" for Christina. Det blir sikkert kjempebra!

Åh, dette hørtes spennede ut! Gleder meg til den begynner på nytt i USA.

Syns avslutningen på sesong 4 var bra jeg. Jeg vil også tolke det som at han skal starte fresht med Meredith og vil da gjøre det slutt med Rose først.

Tror nok også at ikke de kan fortsette på den storyen med på-av forholdet til dem to, da blir det for tørt i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...