Gå til innhold

Herre-ur

Serina

Anbefalte innlegg

Tenkte å gi et armbåndsur til min kjære i gave. Hva er trenden på klokker nå?

Hva slags merke skal jeg se etter? Han er eldre enn 25 år, hvis det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hva slags stil tenker du på? Klassisk som fungerer like bra på kontoret som på fest, eller macho "jeg stikker ut en tur og graver i gjørma jeg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være kontor-ur. Men ikke sånn veldig fint. Heller røft og tøft.

Men ikke puls-ur-type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at her i huset vil et Tag Heuer-ur aldri være å forakte. Dessverre for mannen så er prisen på den klokka ikke kompatibel med størrelsen på studielånet mitt. :gjeiper:

Endret av Eliza Doalot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du sier ikke noe om pris, men jevnt over kan jeg anbefale å ta en titt på Casio sine klokker. Det er jevnt over solide og gode klokker - spesielt G-Shock serien. De har både store, grove klokker i plastmateriale og litt mer "dempede" ur i metall.

http://www.casio-europe.com/no/watch/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si noe om pris.. Jeg synes Raymond Weil, Breitling og Tag Heuer har fine klokker til menn, men prisen er jo høy..

Min har en litt kraftig og røff Guess-klokke, den kostet vel 4000 mener jeg å huske. Litt bedre pris, og han har vært fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kjoper du Guess klokker loenner det seg aa kjoepe de paa nett fra USA, mye mye billigere..

Ellers har jeg ikke saa mye peiling paa herreklokker, mannen liker Marc Ecko side, men han har nok en helt annen stil enn din mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et Certina-ur som jeg likte godt. Det var laget i titan, stor skive og med tidtakere på. Kanon-tøft. Betalte 5 000,- for det. Likte mange av Tag Hauer-urene også, men det ble litt for heftig å betale 18 000 for et som var nesten helt likt.

Nå håper jeg han liker det også. Han skal få det på fredag, for da er det en spesiell dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sinnsykt fin Certina klokke for non år tilbake. Og den kosta 3000kr.

Med safir glass, så tåler en støyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...