Gå til innhold

doggy style

Fremhevede innlegg

Gjest ramoine
Skrevet

men jeg må spørre om det er flere som har opplevd dette?? eller om det er bare jeg :s

doggy er nok min favorittstilling, men det virker som det kommer lett luft inn hvis han trekker seg for langt ut...og da kommer det litt "luftige lyder" ut...hehe, litt ekkelt/morsomt kanskje men, det plager meg siden jeg ikke får brukt min favorittstilling:(

noen opplevd d og har noen tips?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men jeg må spørre om det er flere som har opplevd dette?? eller om det er bare jeg :s

doggy er nok min favorittstilling, men det virker som det kommer lett luft inn hvis han trekker seg for langt ut...og da kommer det litt "luftige lyder" ut...hehe, litt ekkelt/morsomt kanskje men, det plager meg siden jeg ikke får brukt min favorittstilling:(

noen opplevd d og har noen tips?:P

Pul i vei, helt normalt!

Gjest Cider
Skrevet

Dette skjer ofte når man blir tatt bakfra. Ikke la det plage deg, du. det er en knallgod stilling så bare peis på! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, noen bruker jo pikken som om den skulle være en sykkelpumpe og resultatet blir deretter! Men jeg driter i det - eller promper i det for den saks skyld:-D Godt er godt og det er det viktigste. Det er jo ikke MIN skyld!

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg hørte noen kaller det for "fittefjert" :ler:

Helt normalt btw!

Skrevet

Heeeelt normalt. Drit i det og og kos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...