Gå til innhold

Mimring....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg bor sammen med en flott mann som jeg elsker. Men jeg har de siste dagene blitt sittende og mimre en del. Tenkt mye på en tidligere "elsker." Han er også en kamerat av meg. Jeg har mimret om ting som har skjedd mellom oss og fantasert litt. Da har jeg blitt så kåt at jeg har onanert mens jeg har sett for meg ham. Hva mener dere om dette? Er det feil av meg? Skal treffe denne mannen igjen snart, men jeg vet at jeg alltid holder meg i skinnet når jeg treffer ham. Det har skjedd flere ganger før også. Det er ingen fare med det. Jeg vet at jeg holder meg i skinnet når jeg treffer ham og onanerer "desperat" når jeg kommer hjem. Er det stygt av meg å onanere mens jeg tenker og fantaserer om en annen mann enn han jeg bor sammen med?

Anonym for øyeblikket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Slike teknikker har hindret mange utroskap opp gjennom historien.

Du kan ha verdens beste samvittighet. Dette er HELT normalt, og mannen din kan for alt det du vet bære på en lignende fantasi som han onanerer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest velger å være gjest nå

dette er helt normalt og jeg har opptil flere ganger hatt våte drømme sammt som fantasier om en annen mann....

Jeg velger å la vær å si dette til min kommende mann på lik linje som han la vær si til meg at han fantaserer om en annen jentte.....

Slik at ingen føler seg utilstrekkelig ol.

Ta det helt med ro...det er ikke noe du skal ha dårligt sammvitighet for så lenge du fantaserer og ikke handler ut i fra fantasienen dine....

Selv om jeg vet at det er vannskelig...denne personen som jeg har fantasier om har lenge hatt makten over min kåthet,har aldrig lagt med han tideligere ikke det at sjangsen ikke har vært der,men for å ikke ødelegge fantasien.....

Og for at jeg er litt prippen og tror ikke ONS og tilfeldig sex....

Har lenge flørtet med denne mannen og han er en tideligere venn av sambo,men pga ulike meninger og en del konflikter er de ikke venner lengre....

Huff ja så det er vel enda en grunn for å holde munn om mine fantasier... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

slapp av, det er normalt.både menn og kvinner gjør slikt,kanskje ikke alle, men fryktelig mange.Som en annen sa her inne:mannen din kanskje gjør akuratt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...