Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om Savner deg sangen som Kim William sang på BB- finaleshowet igår?

Jeg synes at refrenget er så fiiint..... :roll:

Kim W er jo ikke så helt feil han heller...

"for du skal vite at jeg savner deg.... lalalala......."

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Syns ærlig talt ikke at det var så mye å skryte av jeg da.. :wink:

Men han så bedre ut nå enn i huset. Tror han har lagt på seg litt, så han så litt mer sunn ut nå. Eller var det bare sminken? :lol:

Skrevet

Var innom BB-finalen og så han sang... Det var faen meg dårlige greier!

Gutten driter seg ut, rett og slett....man kan nesten mistenke han for å være komiker, og at han parodierer Rune Rudberg eller en annen tulling i samme kategori, slik Trond Wiggo gjorde med den løsemiddelskadde dansebandsmusikeren.. :ler: .

Skrevet

Trur ikke dette blir noe sommerhit. ikke etter min smak ihverfall

Skrevet

Hadde passet bedre inn i junior grand-prix eller noe sånt....Kanskje han har ok stemme, men synes ikke sangen var noe fin i det hele tatt!!!!

Gjest Samara
Skrevet

For å være ærlig så synes jeg det var ganske gruuusomt! :o

Gjest Poirot
Skrevet

Søt gutt, men sang uten noe særlig diggbart refreng. Hadde dessuten litt tynn stemme synes jeg.

Kurt, derimot....

Skrevet

Hadde han ikke play-back?? Jeg så det lå decks på trommene og gitarene var ikke koblet til noe... Mistenkelig.

Jeg mister litt respekten for artister som bruker play-back!

Skrevet

Jeg syns det er kjekt for Kim William hvis han får litt publisitet av dette jeg. Tiden vil vise om han selger plater eller ikke. Syns i hvert fall ikke det er utdrïtning for ham å prøve utnytte mulighetene sine. Hvorfor skal han ikke det? Norge er jo et slikt land der man kan selge masse plater fordi man har vært noen dager inni et hus som var filmet på tv - så jeg syns heller det er dem som biter på den typen salgstriks som driter seg ut. Kim William er bare lur han. Penger i lommen - skulle ønske det var meg som kunne få en slik mulighet til å tjene penger jeg ellers ikke hadde fått mulighet til. Hadde ikke dere gjort det da??

Det tror jeg dere hadde. Misunnelse og janteloven IGJEN!! Typisk

Gjest Samara
Skrevet

Atmi: jeg skrev iallfall ingenting om at han ikke burde utnytte mulighetene sine!! Har ikke så mye med jantelov og missunnelse å gjøre at jeg synes han sang grusomt vel... :o

Spørsmålet var hva vi syntes om sangen, ikke om vi ville ha utnyttet en slik sjanse!

Skrevet

Samara: Innlegget mitt var ikke spesielt myntet på deg. Det var myntet på sammensuriet av alle innleggene. Så jeg uttaler meg ikke så veldig mye om den ene setningen du la inn. Dersom jeg svarer direkte på dine innlegg vil jeg antageligvis klippe dem inn eller nevne noe fra innlegget ditt. For eksempel ville jeg sagt at alle dem som syns han synger stygt er misunnelige - det sa jeg ikke ser du :) Syns det er greit å ha egne meninger - faktisk er det en av de reaksjonene som er normale. Alt annet som at han driter seg ut eller dilldall prat syns jeg ikke er like konstruktiv.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Helt ærlig om Kim William....?

(sikker på at du tåler svaret..?)

Spør du meg svarer jeg SØPPELMUSIKK!!

Glatt, nonsense-musikk sunget av et talentløst "pent ansikt". Sånn musikk er bare INGENTING. :murvegg:

Gjest Samara
Skrevet
Syns det er greit å ha egne meninger - faktisk er det en av de reaksjonene som er normale. Alt annet som at han driter seg ut eller dilldall prat syns jeg ikke er like konstruktiv.

Ok, da er vi vel forsåvidt enige! :)

Gjest ButtHead
Skrevet

Kim William er så bløt så bløt og sangen like så! *uff*

Skrevet

Ikke helt min stil den musikken der nei..............dårlige greier!

Sorry!

-Charmina :wink:

Skrevet

Ett ord: Talentløst! Dette hadde aldri blitt en slager dersom han ikke hadde vært med i BB! :x

Skrevet
Var innom BB-finalen og så han sang... Det var faen meg dårlige greier!

Nei, fysjom... det var elendig!

Skrevet

Møkk dårlig!!!!

DET er min mening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...