Gå til innhold

hvor mange gjester ber dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bedt 98 stk. Så langt har 50 svart ja, og 12 nei. Svarfrist er enda 1.juli, så håper det blir en del flere ja før den tid. Blir alltid veldig trist og lei når folk ikke kan komme, men skjønner det godt på grunn av at mange av gjestene har lang reisevei, og at det ikke alltid er lett å ta seg fri når som helst....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat sendt ut innbydelsene, ikke alle har rukket å få den ennå heller..

Men vi har invitert ca. 60 personer.

Vi har allerede fått nei takk fra et par, noe som jo selvsagt er veldig leit :lete:

I tillegg vet vi om to-tre stykker som ikke har mulighet til å komme.

Får glede oss masse over alle de som faktisk har lyst og mulighet til å komme!

:rødme:

Skrevet

Vi ba 58 gjester, 55 kommer. Med mindre det blir noen forfall i siste liten da, gifter oss neste lørdag.

Skrevet

Vi har bedt 64 stykker. 51 har sagt ja og fem stk kan ikke komme. Mangler noen svar og har frist 1. juni.

Gifter oss 2. august :)

Skrevet
Får glede oss masse over alle de som faktisk har lyst og mulighet til å komme!

:rødme:

Ja du sier noe viktig der. Jeg har alltid drømt om et STORT bryllupp, men det viktigste er jo faktisk det å gifte seg med mannen man elsker. Og alle de fleste nærmeste familie og venner kommer i allefall, selv om det kanskje blir 50-70 gjester fremfor 98 som vi hadde bedt...

gifter oss 08.08.08 :)

Skrevet

Vi ber 60-70 stk (har ikke helt avklart alle ennå, men sender ikke invitasjoner før rundt jul eller litt etter jul)

Gjest Gjest_Nella_*
Skrevet

Gifter oss neste sommer, og kommer til å be 21 stk! Kun de aller, aller nærmeste - det blir intimt og personlig.

Gjest Gjest_nyforlovet_*
Skrevet

Vi gifter oss ikke før om et års tid.

Tre alternativer er diskutert.

1) 2

2) ca 60

3) ca 80

Tror min tilkommende man vinner og da blir det enten 60 eller 85. Videre kommer det ann på hvilke lokale vi får tak i om det blir 60 eller 85.

Skrevet (endret)

Vi kommer til å invitere rundt 85 stk, så får vi håpe at alle kan komme! :)

Endret av linel
Skrevet

Vi har invitert 55 stk og foreløbig er det kun 1 som har takket nei. Mne svarfristen er ikke før 1. juni så det kan jo hende det blir flere som ikke kan komme. Det er jo en del som ikke har gitt tilbakemelding enda heller :)

Hvor mange som kommer er ikke det viktigste for meg uansett. Det er jo å få bli gift med drømmemannen min som er det :rødme:

Skrevet

Ingen. Det vil kun være to nødvendige vitner tilstede.

Skrevet

Vi har bedt 75 stk.

63 kommer.

Skrevet

Vi har invitert 60 til middag og 15 til kaffe. vet enda ikke hvor mange som kommer eller ikke kommer.

Skrevet

Vi har bedt 62 stk

svarfristen er 8 juni, og jeg vet ikke hvor mange som har takket ja foreløpig. Er mamma som får alle de telefonene :)

Vet iallefall at det er 2 stk som ikke kommer. Håper de fleste har mulighet selv om det ble noe kort varsel for folk og sikkert flere som har planlagt ferie osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...