Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har til nå fått utbetalt lønn til en fast dato hver måned. Nå skal jeg jobbe gjennom vikarbyrå og vil få lønn hver annen uke, dvs til forskjellige datoer hver måned. Går det greit om jeg gir bedkjed til banken hvilke datoer de skal trekke hver måned? Vil det være noe problem at det er forksjellige datoer hver måned?
Chiquita Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Aldri hørt at man kan endre trekkdato fra måned til måned nei. Så tror nok du selv bare må sørge for at du har penger på kontoen når den aktuelle datoen kommer
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Aldri hørt at man kan endre trekkdato fra måned til måned nei. Så tror nok du selv bare må sørge for at du har penger på kontoen når den aktuelle datoen kommer Æsj, så kjedelig. Jeg får kanskje bare fjerne trekkdato helt og bare overføre penger selv til regningskontoen med en gang jeg får inn penger. Hater at regninger ikke blir trekt med en gang. Tall for svat forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå